PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
ade aku kesah ?


. . assalammualaikum =)
lately da ade blog, so sng ar jd diari online aku 
so . . story mlm niey . .
aku nk story tntg prangai awek mmbe aku
it btter ar aku gelarkn DIE 
nak kate yg aku nyampah, ade ar sket kot 
td aku br dpt kol dr mmbe lme aku
means BF minah niey ar
aku ngn bf DIE da lme kwn cme da lame lost contact
then jmpe blik kt FB
so . . aku add ar mmbe aku niey
nth cmne , one day ley jd isu aku kwn ngn BF die
die kte aku pggil BF die bby . .yayang . . 
da ar anta msj at FB xbg salam
terus main redah je
no manners !
tp takpe , aku kan baek ( weeeekk ;p )
aku fhm situasi DIE yg sdang gila vavi tu . .
da ar tuduh aku ngn tuduhan tak berasas
bodo betul ar !
kepada DIE . .
ko ingat aku hamak ke ngn BF ko . .
xkesah pown. . 
br BF tp blagak mcm mmbe aku da khwin ngn ko
childish ! ngde2 ! kerek ! bjet bgus !
hahahaha =)
puwas aty aku . . 
yg pnting aku xganggu ar LIFE ko oke ?
i noe who i am !
so dun judge me ikut ske ko je . .
got it ??

saket aty :
myra.zul 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New