PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
aku BENGANG !!


assalammualaikum w.b.t 
hye ollz =)
kli niey aku mls nk intro2. .
wt pening kpale aku je an ?
aku nk story ar. .
psl sowg minah yg xsedar dik untung. . !
kadang2. . aku pelik taw. .
dunia makin lame makin terbalik . .
pompuan blajar tggi but xde adab. .
no manners !!
sblom niey aku ade story psl minah niey. .
igt bnde da settle but ade lagi. .
jadi isu lagi. .
adoyai !!
aku malas ar nk lyan owg yang fkir kolot cam minah kampung tu. .
aku rase ar. .
die da sedar diri x lawa. .
sebab tu die sound aku. .
ingat dah cukup gah ar nak maki2 anak owg. .
WTF !!!!!!
citer die bler baru2 niey. .
lpas isyak xsilap aku. .
ngh besh layan movie at my lappy. .
tibe2 dpt kol dr no mne nth. .
tibe2 maki2 aku. .
wahhhhh ! ini sudaaa lbey an ??
die kate aku pmpuan murahan. .
GRO. .playgirl. .
n macam2 lagi. .
wei pompuan. .
parents aku pown xpnh ckp cmtu ko taw x ???
ingat da bgus sgt ke ko nak maki2 anak owg ??
da ckup besar ??
mke klo lawa xpe. .
bukan aku nk kutuk ar. .
rmai da tgok. .
xde ar lawa mane pown . .
niey aku nk g taw kt ko. .
BIAR MUKA BURUK. .
JGN PRANGAI POWN BURUK !!!!
aku nyampah ar kt ko. .
igt bgus ke ??
suka2 aty ko nk pggil aku mcm tu. .
da cnfirm sgt ke ko jadi bini jantan tu ??
wei !!! klo setakat kapel baru setahun lbey. .
tp prangai da over. .
mcm mmat tu laki ko . .
xpayah nk kerek ar mangkuk !!
aku xhamak pown ngn BF ko . .
ko tkut BF ko dtg kt aku an ??
sbb tu ko sound2 aku. .
btol x ???
ko kne igt ar. .
ko bukan besar mane pown. .
blom tntu ape yg ko ade, jadi milik ko . .
bila2 masa ALLAH boleh tarik taw x ??
jgn nk riak ar !!!
mmat tu pown da naek nyampah ar kt ko. .
sbb tu die pggil ko BONGOK !!
isssshhh ! xkuase aku nk lyan pmpuan cm ko . .
ko nk ckap aku perasan or pape pown. .
lantak ar. . !!
xyh nk tnjuk bgus oke ??
aku nyampah ar tgok mke ko !!!
meluat ko taw x ??
bwak2 ar btaubat sblom mmat tu tggalkn ko. .
itu je kot aku nk story kali niey. .
moral of d story. .
jgn ske2 nk JUDGE aku klo ko sndiri xtaw spe aku. .
adios ! 
c u nxt story =)
assalammualaikum w.b.t 


puwas aty aku !
myra.zul 

2 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New