PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
it's my burfday !


assalammualaikum w.b.t 
hye peeps !
huhuhuh .. lame gler aku xupdate my dearest blog aku ..
hohohoh :)
bzy gler ngn life aku skgniey ..
sbb tu ar xde mase nk update lgsung ..
tmbahan plak ngn line kt kolej aku yg cm kura2 ..
wahahaha :)
lemah ar wei nk tggu :p
nyway, hoem shuweet home ~~
yg pnting at last dpt gak aku update blog aku niey ..
hurrrmmm .. rasenye mmg da lmbat ar utk wish 
' SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK '
huuhuhuh :)
tggal sminggu je lg nk raye ..
sekejapnyeeee ..
now, aku nk story psal bout 22nd August 2010 ..
hahaha :) 
nk taw ape x ?
it's my bornday ..
hahaha :)
wahhhhh .. kejap gler ..
genap ar umo aku 21 tahun ..
sekejap gler masa b'lalu an ?
bile bkak je story bout bornday aku ..
mmg ar aku hepy ..
huhuhu ..
u know wut ..
my bobo dtg umah aku n kteowg bbuka pose same2 ..
n x imagine lgsung yg die nk bg aku present ..
n u noe wut ..
aku x expect lgsung present tu ..
jam tgan+perfume !!!!
sooooo shuweet ~~~
syg banget kt my bobo 
mmg chenta gler ar weyh !
hahahaha :)
tengs abi cz sudi bg umi jam n perfume tu ..
rase cm syg je nk pkai tp abi nk umi pkai ..
soooo .. umi pkai ar ..
tengs cz wat umi rase t'haru sgt2 ..
smpai TERnangis !
huhuhuh :)
nyway .... harap dis year would b'come much better ..
dr yg lepas2 laaaa ...
hahaha :)
2 je kot .. huhuhu ..
nunnyteee ollzzz !
assalammualaikum w.b.t 

full love ~~
myra.zul 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New