PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Lagenda Budak Setan ♥


Assalammualaikum w.b t 
hyep peeps :)
mate xngntok lagi ..
nk tido, xde feel ~~
hahahahaha :))
shuke2 aku je an ?
pape je ar ..
malam niey aku nk story bout movie t'baru bg aku ..
aku taw ar da lame da filem niey kuar ..
but aku baru tgok ..
hahahaha :) aku punye shuke ar ....
nk tgok wayang, xde tyme ..
nk beli DVD, ntah zaman bile aku nk beli ..
last2 classmate aku yg bagi ..
tengs to IEZ cz sudi bg cter niey at akk :)
syg lbey ar .. hahahaha :)




Lagenda Budak Setan 
mmg ar shuweet giler story niey but ..
cm xbest je cz bile 'Ayu' tukar wajah ..
kn best klo stay muke cmtu ..
nyway, Lisa Surihani mmg ar sgt chantek ~~
dr die strt blakon dlm iklan dl smpai ar movie die ..
' I'm Not Single '
mmg ar best !!
tbaeeeekkkkk woookkk !! :)
thumbs up !
tambah2 plak gandingan die ngn Farid Kamil ..
lagi ar wat citer tu makin BEST !
huhuhuhu :)
5 star ar babe ♥ 


i love Lisa Surihani ..
muke die sgt chumel ~~





sooooo shuweet ~~
:)


okey ar .. yg pnting OST movie niey sgt myentuh aty ! :(
sgt shuke !!
i LOVE Lagenda Budak Setan :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

chiao !
Assalammualaikum w.b.t 

bottom of my heart !
myra.zul 

3 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New