PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Tears, plzzzz stop flowing :(



Assalammulaikum w.b.t 
hye peeps :(
malam niey ntah nape, aku MOODY sgt ..
hurrrmmmmm .. aku da janji xmo nangesh da ..
but, tears keep flowing gak ..
aku da try tahan but ..
camtu gak .. 
hancur aty aku :(
aku ingat cume perasaan aku je but ..
ianya betol ..
aku sendiri da puwas nangesh ..
mmang da xsggup nak bazirkn air mata ..
tp ape ley wat ..
kite bkan nk taw bnde nk jadi an ?
hurmmmmmmm :(
let it b ..
aty aku hancur+remuk !
aku malas nk komen pape da ..
xmo ckap pape lg lepas niey ..
biar ar aku pujuk aty aku sendiri ..
it's better ..
better jge aty sndiri dr jage aty owg laen cz ..
blom tentu owg laen nk care psal aku ..
nak jage aty aku ..
hurrrrmmmmm :(


chill ye myra ..
hurrrmmmm :(
i will .. insyaALLAH ..

Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New