PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
open house !!!! :)


Assalammualaikum w.b.t 
hye peeps !!
wahhhh .. lamenyee aku xon9 ..
pada hal xde ar lame sgt kot .. :p
hahahaha :))
kali niey aku nak story bout aktiviti rawye :)
niey bout open house yg kteowg smpat g ar ..
act, x plan pown nk g rawye ..
n act bkan ar open house yg RASMI ..
maen serbu je kot ~~
hahahaha :) tp yg pasti mmg ar BESH !!
seronok giler ar ...
kteowg g dua kete ..
kete adik agkat aku ngn kete bita ..
kteowg gerak pg ar ..
dlam kul 9 lebih ..
nk dijadikn story, janji nk kumpul kul 9 kt bus stop ..
tp last2 kteowg yg lambat ..
akibat drpd tido lmbat ..
tp agak EXPRESS ar gak kteowg siap ..
hahahaha :)
mmg best n TBAEK WOOKK !!
9 owg ar yg g tyme tu ..
lpas tong2 duit minyak ..
aku n d geng naek kete adik angkat aku ar ..
kteowg pown btolak ar ..
memula kteowg g umah Eqa at Serkam ..
mmg ar besh sbb dekat ngn umah BF aku ..
hahahaha :))
sgt seronok !!
kteowg mmg ar lepak n eqa pown msak mee kari ..
SENTALLL HABES AR !!
hahahaha :)


niey pixca aku ngn naz tyme at umah eqa ..
hahahaha :)







muke kekenyangan + kePENATan ..
:p




sambung story ~~
lepas kteowg lepak at umah Eqa ..
kteowg gerak g umah Bita ..
msty kowg t'tanye2 an sape ar Bita tu ..
die dak chumel at klas kteowg ..
walaupun dtg pown xdrancang tp mak Bita mmg baek ..
die accept kteowg biase je ..
lepas kteowg mkan + solat = rehat ..
tyme to snap snap !
n niey ar hasilnyeeee :)






haaaa .. niey ar adek angkat aku ..
chumey an ?
die mmg ar SIMPLE sgt ..
sgt baek :)
aku naek kete die ar ..






niey pixca kteowg rmai2 ..
tp ade je yg xckup ..
hahahaha :)
sebelah aku b'tudung kelabu tu ar Bita ..
kteowg niey tetamu je kot ~~
:p






niey gambar kteowg tyme MERENK !!
hahahaha :))






pixca niey aku yg snap kot ~~
niey antara gurl yg ikut 'rombongan' niey :p






niey pixca Azs ngn Zuraida :)
soo shuweet an ?








continue ..


lepas kteowg 'ronggeng2' at umah Bita ..
kteowg lepak at umah Azs plak ..
tp x snap snap pown cz kePENATan ....
sooooo TIRED ~~
nk pengsan rasenyeee ~~
tyme at umah Azs, cume ayah Azs je ade ..
smpat ar ayah Azs wat mee goreng utk kteowg ..
smpai gak tgok cter 'Sifu & Tongga '...
lepas da ckup CHARGE at umah Azs ..
kteowg pown trus g umah Zuraida plak ..
tyme to mmg ar thap kritikal ..
penat giler babeng ar ..
hahahaha :))
but ttap HEPY !




niey pixca yg smpat kteowg snap ..
hahahaha :)
xley BLAH sgguh ..
penat mmg penat tp ape ley wat ..
than je ar ..


continue ...


lepas kteowg lepak n gelak2 at umah Zuraida ..
final destination ..
kteowg grak at Alor Gajah ..
umah sape lg ?
umah sang kura ..
smpai sesat2 ar kteowg ..
tp last2 jmpe gak ..
last2 kteowg 'angkut' sang kura bwak blik kolej :p
huhuhuhu :)
hahahaha :)
Alhamdulillah pak guard x 'nyanyi' kt telinga kteowg ..
malam tu mmg ar tido nyenyak ~~
hope niey akan jd 'tradisi' geng2 aku ..
hahaha :)
itu je okey ?
chio ~~
daaaa :)
Assalammualaikum w.b.t 





shuweet memory ~~
myra.zul ♥ 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New