PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
LETIH ! LETIH ! LETIH !


Assalammualaikum w.b.t ♥
hyeeee peeps !
kowg shat ke ?
ecececehhh .. tetibe je jadi baek aku an ? :p
act, aku PENAT shangat2 skang niey ..
memang letih giler babeng ar !
eeeee .. badan pown saket2 ..
kowang nak taw nape ?
sebab aku tido kul 1 lebih ar semalam ..
then bangon kul 3 pg ..
giler an an ? hehehehe ..
aku bangon awal sebab aku nak anta my sista g airport ..
bukannyee KLIA but LCCT ..
but singgah at umah makcik at PD sebab nak amek surat utk amek boarding pass nnti ..
al maklum ar .. kazen aku sowg keje at sane ..
sooo .. kaklong aku mintak tolong die belikan tiket flight ar ..
jz bank in duit je ..
fuuuuhhh ! ayah aku pecut kete punye ar laju .. giler ar ..
hahahaha :)
bukannye ape .. takut nnti x sempat nak singgah umah makcik aku tuh ..
then kalo x singgah, camne nak amek boarding pass .. an an ? :p
then sampai at umah makcik aku dalam kul 5 lebih ar .. 
amek je surat tu, terus gerak g LCCT ..
sampai at LCCT kul 6 lebih ar ..
giler laju an ayah aku bawak kete ..
nasib baek kete waja .. kalo viva kakak aku tuh ..
da lame kteowg BERLARI KE LANGIT ! :p
mengantok ? x yah cakap ar ..
memang ar aku SEFAMILY .. mengantok tahap gaban ar !
hehehehe :)
aku xley ar nak tahan ngantok dan itu ar punca cermin mata aku patah !
huwaaaaaa .. padan ngn muka aku .. :(
eeeee .. bukan rezeki kot .. benda da jadi an ?
soooo .. time je ar .. hehehehe :)
sendiri maw ingat ar Myra .. cukup minggu, g ar tukar speck ko tuh ..
hahahaha ! insyaAllah .. i will ~~
then, aku pown anta ar beg kaklong aku tuh ..
then terus g at kaunter amek boarding pass ..
perghhhh ! tetiba aku macam perasan plak nak g overseas ..
PERASAN ! hahahaha :)
biar ar aku nak bayang an ape pown ..
kepala otak aku an ? :p
then lepas sume settle, tunggu ar at balai berlepas ..
sempat ar aku layan anak buah aku yg terchenta tuh ..
lame die xde nnti .. 3 minggu aku rase ..
19hb baru ar dieowg balik taw ..
lame giler ar ~~
xpe ar an ? bukan selalu kaklong aku nak g holiday ngn anak die ..
sebelum kaklong aku nak masuk tuh, memang giler sedih ar ~
TERmenangesh ar plak .. hahahaha !
poyo je an aku niey .. hehehehe :)
then da lepas anta kakak aku , kteowg pown gerak balik ..
then, singgah at umah makcik aku yg tadi tuh utk tumpang rest ..
memang ayah aku da xley tahan nak drive ..
mengantok !
so, moral of d story .. aku baru ar sampai umah ..
penat pown x ilang lagi ..
rase macam malas nak masak but i have to ~~
kang x masak, kebulur sampai ke malam ar jawabnyee ..
okeyh ar babe .. aku nak rest ..
then nak prepare utk masak plak ..
adeq aku pown da beli barang2 utk goreng mee ..
n guest wut, die beli kuwh tiow !
my peberet food .. tunggu je ar aku wat jap lagi ..
hehehe :)
okeyh babeh .. daaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t 



mood : PENAT !

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New