PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
belajar ar memahami perasaan owg laen :(


Assalammualaikum w.b.t :)
malam niey entry aku KHAS UTK DAT GURL !
aku memang ar marah shangat2 at die ..
mane tak nye .. die memang shuke cari pasal ar dgn aku ..
owg maafkan ko pown salah .. da maafkan pown nak banyak bunyi lagi !
ko bagi aku hilang sabar ar .. shuke2 mulut ko je cakap camtu an ?
pastu ko ley plak cakap sepatutnya aku faham ko sebab bidang aku kaji jiwa manusia ..
memang ar bingai ! tapi kalo ko nak owg faham ko ..
ko kena ar faham owg dulu .. bebal ar !
aku pantang betul ar ko niey ..
wut the fish ar babe !! 
aku memang xshuke nak MARAH owg tanpa sebab !
aku xshuke nak BENCI owg x pasal2 ..
dan ko jangan ar tempah MARAH aku ..
kang x pasal ko dapat pakej kombo .. silap ari bulan ko dapat BENCI aku !
da bape banyak kali ko wat salah dgn aku ?
da bape kali ko sakitkan hati aku ?
bape kali ko nak aku maafkan ko ?
kalo sekali xpe .. dan kalo kesalahan ko tu laen2 pattern xpe ..
aku accept gak tapi same je kot ~~
eeeehhh .. owg bijak xkan ulang kesilapan tu dua kali n seterusnya taw ..
owg bijak akan belajar daripada kesilapan tu ..
tu pown ko nak aku ajar n ingatkan ke ?
belajar tinggi2 tapi otak ko letak kat mane ?
bile je soal ko berbangkit je .. mula ar ade je bende yg ko wat myakitkan hati aku ..
aku x faham ar dengan ko niey .. 
tu memang hobi ko tyme lapang eyh nangoi ~~
eee .. aku da pomis dgn diri aku yg aku xkan bg chance at ko ..
aku xkan bagi muka at ko lagi ..
FULLSTOP !!
ko jangan harap aku nak kesian kan ko ..
asyik aku je jage hati ko tapi hati aku ?
ade ko jage ?? teruskan perangai ko macam tu .. moge ko bahagia macam tu okeyh ?
aku xkan amek port lagi ..
lantak ar same ko !!
chiao ~~
Assalammualaikum w.b.t 


p/s : don't u ever dare mess up my life AGAIN !!
I will not let you do me like that again
understand ??

mood : kecewa !


Jika kau merasa kecewa , pandang lah ke sungai .. 

Airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang .. 

Jika kau merasa sedih, pandang lah ke langit .. 

Kau akan sedar bahawa Allah Sentiasa Bersamamu :)


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New