PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
BENCI !!!

Assalammualaikum w.b.t :) malam niey aku cume on9 jap je cz esok keje kot .. penat pown x ilang lagi niey .. lately memang ar bzy cz da strt cuti sekolah ar katekn .. soooo ramai ar family yg dtg holiday at hotel tempat aku keje .. tp entry aku kali niey bukan nak cter tntg tu but tntg budaya owg skang niey .. okeyh ar .. standard ar kalo hotel amek pekerja luar negara .. drpd Myanmar n Indonesia xspecially .. aku okeyh je ngn trainee drpd indonesia .. walaupown kdg2 geram gak tp dieowg still respect n friendly .. so far, memang dieowg sume okeyh je .. cume aku bengang dgn staff drpd Myanmar .. mule ar nk bagi aku carutkn sowg .. yg tinggal at hotel tu cume 2 owg je ar .. itu pown at department Food n Beverage .. department laen aku xtaw ar an ? okeyh .. nak dijadikan cter .. memang ar aku bengang .. da tentu2 English dieowg bersepah .. bukan nk ckap broken english .. kalo aku nk ckp ngn dieowg pown payah ar .. da macam ayam ngn itik bbual .. slank die mmg ar kelakar giler .. kdg2 aku xtahan nk gelak .. hahahahaha :) tp xde ar sume staff Myanmar teruk .. yg staff pmpuan tu kire bley blah lagi ar an ? yg staff lelaki niey yg kuang ajar, no manners then x respect owg laen langsung .. mentang2 ko rapat ngn owg atasan at HR, shuke2 nenek ko nak wat ikut shuke ko .. eeeee .. aku memang ar da lame bengang ngn ko .. dulu ko penah b'tekak ngn aku .. eeee .. xkuase aku nak layan ko ar .. nyampah taw x ? owg yg ko rapat tu .. macam gud gud je an ? nangoi ar ~~ even die owg melayu pown, xyah nak kerek ! sepatutnye ko majukan anak bangsa ko ar En HR .. bukan ko jatuhkan bangsa ko sendiri .. smpai anak ko wat kes sampai rabe2 staff laen pown, ko back up die .. DIE TU BUKAN BANGSA KO AR BANGANG !!  aku benci ko ! BENCI !! BENCI !! BENCI !! ko da tua taw .. ade otak an ? pakai ar .. jangan pangkat je tinggi tapi BEBAL ! but aku malas nk jadikan isu .. wat pening kpale otak aku je .. but, slagi ko bayar gaji aku n x buang pasir dlm priuk nasi aku .. aku x ganggu ko tp if ko ganggu aku .. ko tengok ape akan jadi yek ! so b carefull haaaa .. okeyh ar .. itu je aku nak share kali niey .. daaaa ~~ Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New