PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Cinta Sederhana ♥


Aku cinta Kepadamu..Sederhana..
tak serumit cinta Api pada Kayu..
yang menyesali tak sempat mengucapkan..
kata cinta, sehingga bara asmara..
Lenyap, seumpama abu arang beterbangan..



Aku cinta kepadamu..sederhana..
Tak sesukar cinta Hujan pada Awan..
Yang menyesali tak sempat mengungkapkan..
Kalimat Rindu, sehingga hangat dakapan awan..
Sirna, meluruh, mengaliri sungai yang deras..



Aku cinta Kepadamu..Sederhana..
Cukup memastikan engkau dalam jangkauanku..
Untuk menitip kucupan hangatku pada keningmu..
Dan mengetuk pintu ruang di hatimu…
yang kau beri  namaku di hujung pintunya..



Aku cinta Kepadamu..Sederhana..
Kuungkapkan secara sederhana…
walau mungkin kau tak menyedarinya..
sampai aku berdiri di tepi jalan di hujung jambatan
menyambutmu dan mengungkapkan “aku cinta padamu”

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New