PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Happy 1st Anniversary syg ! ♥


Assalammualaikum w.b.t ♥
hehehehe :)
malam niey aku hepy shangat !
TERLALU HEPY !
today is MY 1st ANNIVERSARY wif my 
MR BOBO :)
hehehehe ..
aku bahagia shangat2 ngn si dia ..
Amin ..
tanggal 29/11/2010 ..
genap satahun usia relationship kteowg ..
Alhamdulillah .. aku hepy ngn die ..
walaupown kami b'tengkar + gado ..
tapi bagi aku, tu sume dugaan buat kami ..
itu akan wat kami makin rapat ..
InsyaAllah .. hubungan kami akan kekal hingga ke akhirnya ..
aku akan jage relationship niey sampai akhir hayat aku ..
aku akan jage dia dan hubungan kami ..
itu janji kami ..
aku bahagia ngn dia .. bahagia shangat2 ..
aku harap sume niey x kan berakhir sampai bebila ..
Amin .. 
act, aku x penah pown xcited camniey .. hehehe :)
gila agaknye aku niey .. mulakan hidup kami yg baru ..
tanpa gangguan sesape ..
insyaAllah .. kami mampu utk hadapinye same-same ..

untuk si DIA ..
abi, time kasih sebab sudi time diri umi seadanya ..
time kasih sebab sentiase jage segalanya tentang umi ..
umi mintak maaf andai sepanjang kita kapel, umi banyak wat abi terasa ..
umi mintak abi halalkan ape je yg abi penah bagi ..
halalkan kasih sayang, chenta, rindu dan segalanya ye ..
umi nak abi taw yang umi akan sentiase sayang + chenta + rindu + kasih ..
at abi sowg je ..
ONLY 4 U SYG !!
umi nak abi taw yg umi shangat bahagia ngn abi .. terlalu bahagia ..
time kasih sebab sudi accept umi yg serba kekurangan niey ..
umi bersyukur shangat2 sebab Allah temukan + satukan hati-hati kita ..
walaupown kita selalu gado, ingat taw manje ..
itu sume dugaan buat kita ..
same-same kita jage relationship niey till d end ..
insyaAllah ..
Allah akan sentiase bersama ngn kita ..
time kasih atas segala teguran + nasihat abi pada umi selama niey ..
appreciate it soooo mach syg !
dan time kasih gak sebab sudi layan kerenah + perangai umi yg da sedia giler niey ..
hahahahaha !
ALWAYS LOVE U SYG !! ♥ 

>> abi ♥ umi <<
SELAMANYEEEEE ~~

itu je lorh ..
nunnyteee all ..
Assalammualaikum w.b.t 


ALWAYS HOLD U TIGHT !!
FOREVER ~~

mood : in.LOVE 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New