PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
kami semakin BAHAGIA :)

Assalammualaikum w.b.t 
heeeeee :) hyeeee peeps !
long tyme no c hah ....
long tyme ke ? :p
makin merenk aku niey .. hahahahaha !
aku nak story tntang aku dgn Mr Right aku la ..
hehehehehe :)
sejak akhir2 niey kami shangat bahagia ..
mentang2 da agak kerap jumpe walaupown jz selisih camtu je ..
aku cukup hepy cz kami dapat ar gak tengok each other ..
shangat hepy !
die pown care tntang aku shangat2 ..
kalo die or aku call .. kami cakap dgn nada yg paling lembut ..
cz masing2 da penat .. malas nak gado ..
lagipown die n aku keje an ?
soooo .. no reason ar nape aku nak gado dgn die :p
hehehehe :)
we're meant to b together .. insyaAllah k sayang ?
umi pomis xkan hampakan harapan kita okeyh manje ?
umi nak abi taw yg umi sayang at abi shangat2 ..
shangat chenta 
itu yg abi perlu taw okeyh dear ~~
walaupown kita dekat but umi masih rindukan abi taw ..
rindu tyme2 kita happy .. tyme kite susah n senang same2 ..
rindu kasih sayang abi n all bout u sayang !
i'm waiting for u sayang :)
i love n misz u damn mach manje 
mmmmmuuuuaaaahhhhxxxx !!
Aishiteru sayang !
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New