PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
kelakar giler ar weyh !!


Assalammualaikum w.b.t :)
entry yg niey aku akan wat dgn seringkasnya ..
hahahahaha !
sbabnye aku xcited nak share stoy laen lepas niey ..
okeyh ar .. nape aku kate kelakar an ?
sebab tadi waktu g Planetarium tu an aku naek bas ..
giler ar .. dapat driver yg sengal giler vavi ar babe !
adoyai ~~
da ar bawak bas da macam kura-kura .. giler slow ar ..
berhemahnyeee an an ?
hehehehe ..
then tyme balik memang ar part yg wat aku rase kelakar ar ..
membe + kaklong aku da cakap yg lorong nak masuk sek tu belah kiri ..
siap kaklong aku cakap ngn pakcik tu kuat-kuat ..
tapi yg xley blah .. 
die ley bantai terus je ..
lepas tu die ley cakap yg kteowg xcakap siang2 ..
perghhhh !! kalo kena shoot pakcik niey memang ar ..
nasib baek ar tyme tu aku ngh bantai gelak ..
x ke sengal ..
punye ar konfident je jalan terus ..
aku pown diam ar an ?
igtkan da biase jalan dalam kem tu .. sume jalan boleh tembus tmpat yg same ..
rupanye x ..
adoyai ~~
gasak ar ko labu ..
pakcik pakcik ..
hahahahaha :)
itu je ar babe ..
adiosa ~~
Assalammualaikum w.b.t :)

mood : kelakar bapak GILA !

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New