PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
kenangan yg paling aku xley lupekan :)

Assalammualaikum w.b.t :) 
hyeee all bloggers n peeps ! hehehehe :)
 entry kali niey aku nak share tentang kenangan yang paling indah dalam hidup ku .. 
semua owg ade kenangan manis masing-masing and so am i ..
 sukar utk aku gambarkan dgn kata2.. aku rasa bahagia sangat2 time 2.. 
tanggal 9HB mei 2010.. 
berlaku sesuatu yg tak mungkin aku lupekn.. 
chenta ati aku datang n teman aku di hospital.. maklumlah.. 
ibu aku dimasukkan ke dalam wad masa tu .. die datang jam 9 mlm..
die bawakkn aku makanan n minuman.. aku rase mengantuk sangat2 time 2.. 
kira2 jam 10 lebih, aku baring di riba die.. dia jaga aku masa aku tertido.. 
then entah pukul bape time 2, die kejutkan aku dan ajak tido dlm kete.. 
die kesiankan aku kpanasan.. die jage aku sangat.. aku rase bahagia sgt2.. 
die jage sumenye tentang aku..die sanggup tunggu kat luar kete tanpa tidur demi nak memastikan aku dapat tido dengan selamat..
dan ape yg memeranjatkan.. die temankan aku sampai pukul 6 pg tanpa jemu.. 
bile aku tanye, die kate yg die taw aku penat.. so, die memang saje biarkan aku tido san rehat .. 
 da jd tanggungjawab die utk jage keselamatan aku..
dan segalanya tentang aku.. AMIN.. 
aku harap die adalah lleaki t'akhir yg hadir dalam hidupku.. 
dan akan sntiase jadi lelaki pertama dalam hatiku.. 
aku makin sayang kat die sangat2 ..
ade sekali tu .. die teman aku jage ibu same-same kat dalam wad ..
kebetulan time ty ibu aku dalam single room .. so, die pown jade ar sekali ..
kiteowg pown layan movie kat lappy aku ..
entah macam mane, tetibe ibu aku sakit baring ..
keluar darah dari badannya ..time tu sume doktor naek tingkat 4 utk check ibu aku ..
memang time tu keadaan ibu makin teruk ..
tekanan darah ibu tetibe terus turun mendadak sebab kehilangan banyak darah ..
time tu hanya Allah je tahu ape yang aku rasa ..
aku tak dapat nak tahan perasaan aku .. aku nangis gila2 ar time tu ..
die terus tarik aku dan dia peluk aku sambil die tenangkan aku ..
pertama kali lelaki wat dan layan aku macam tu ..
sebab tu aku makin sayang die .. terlalu sayang ..
aku sentiasa berdoa supaya jodoh kami kekal hingga ke akhirnya ..
AMIN.. :)


p/s to abi ..
sayang .. umi nak abi taw yg umi sayang n chentakan abi shangat2 ..
hanya Allah yg tahu betapa umi sayangkan abi ..
umi akan pertahankan hubungan kita sampai bila-bila ..
hanya abi dalam hati umi ..
umi janji yang umi akan sentiasa sayang, rindu, chenta dan kaseh kan abi hingga hujung nyawa ..
i love u damn mach !! 
u belong to me ..

Assalammualaikum w.b.t :)



hold me thight ye syg !
mmuaaaahhhxxx !
always love u .. :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New