PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
OMG !!


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
kali niey aku malas nak fkir ayat yg ala-ala bunga-bunga chenta utk start ..
kepala otak aku yg da nak terbarai niey ..
so, moral of d story .. aku malas !
ahahahahaha !
okeyh .. aku nak smbung pasal mamat myanmar yg macam bagus semalam !
haaaa .. aku ade story besh nak share dgn kowg ..
act, tadi die buli aku ..
wahhh .. shuke2 ko je an ?
aku cume part time pizza terrace okeyh ?
bukannye part time coffee house tp aku an baek ?
sooo .. aku memang ringan tulang nak tolong kowg at coffee house ..
tapi mlampau ar an ?
ko sape nak arah2 aku setting itu n ini ..
nak kate supervisor, same je ko dgn aku ..
myb sbab ko da berjanggut keje at situ kot ..
aku memang ar hangin satu badan tadi ko taw x ?
aku rase ringan ke tray yg aku letak soup spoon tu nak terbang at muke ko !!
sengal an ko ?
tapi selagi gaji aku berbayar .. aku follow d flow ..
tp kalo da mlampau .. ko tengok ar ape jd ..
DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER okeyh ?
jangan tengok aku slow n lembut je, ko nak buli okeyh !
aku tunggu n lihat je ..
ko da start tunjuk belang ko eyh ?
ko fikir ko sowg je yg ley wat macam tu ..
blah ar weyh !! hahahahaha !
itu je yg aku nak taw okeyh ?
okeyh ar .. 
itu je yg aku nak share ..
Assalammualaikum w.b.t :)

mood : calm ~~

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New