PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
sape suh cari pasal ??

Assalammualaikum w.b.t ♥
hyeeeee peeps !
petang2 niey aku nak story molly ngn kowg pasal dak tempat keje aku ..
nak d'jadi an cter .. die niey sowg yg GILA GAME !
ape je jenis + spesis game atas muka bumi niey, die memang ar shangat shuke ..
asal nak borak2 je, mesty bukak topik game ..
kekadang da naek lemas aku nak layan ..
kang kalo x layan ko, da macam owg gila aku tengok ..
hahahahaha !
soooo .. bile ko start je nak bukak story game ko tuh ..
aku mula ar wat2 pekak an telinge sebab aku sendiri pown x pasti bile ar story ko pasal game nak abes ..
sekali ko da bukak mulut, fuhhhh !
letih aku nak dengar taw x ?
sebab tuh ari tuh aku n dak2 part time laen tegur ko ..
ye ar .. asyik game je hidup ko ..
gaji ko abes at game .. sampai bile ko nak jadi macam tuh ?
ape kate ko bace Al-Quran atau wat pape je yg datang an hasil daripada ko hadap je game tuh ..
kalo at dunia niey ade 30 jam .. 8 jam ko keje, balance yg lebih2 confirm ko maen game an an ?
ko x yah cakap, aku pown taw ..
jangan ar asyik hadap je game ko tuh .. DUNIAWI je ar weyh !
bukan ley tolong ko at dalam kubur pown ..
cube ar wat benda yg berfaedah ..
niey x, pasal family ko pown ko x amek port ..
bukan aku nak cakap ape ar an ? memang ar tiap2 bulan ko bagi parents ko duit ..
tapi agak2 ko ar an, dieowg nak shangat ke duit ko tuh ?
balik ar weyh ! jangan ar desperate shangat at game ko tuh ..
x bawak ke mane pown ar .. wat owg makin menyampah je !
act, aku memang da lame GERAM + BENGANG ngn ko !!
ko je yang x sedar2 diri .. da tegur bebaek ..
camtu gak ko .. GAME ! GAME ! GAME !
haiyaaaa ~~ gune ar otak utk fikir ..
kesian aku tengok ko niey .. da jaoh terpesong taw x ?
cian ar at parents ko .. at family ko !
walaupown ko duduk laen2 ngn family ko tapi ko still ade tanggungjawab at dieowg ..
jangan nanti da jadi benda yg ko xnak, tyme tuh baru ko nak nangesh golek2 !
da x gune da taw ? sooooo .. pepandai ar ko fikir ..
aku da malas nak tegur ko .. owg nak tolong ko tapi ko sendiri xmo tolong diri ko ..
x gune ar ! issshhh .. ini macam owg pown ade ..
giler ar ~~
pastu perangai ko yg xreti nak respect aku sebagai kakak ko ..
shuke2 je ko panggil aku bodo an ?
ounye ar BEBAL ! ade otak an ? PAKAI !
jangan letak otak ko tu at lutut ..
macam kes pagi tadi .. ko sanggup an datang at dolphin ..
bajet ko punye reason tuh aku time ke babe ?
alahai ~~ cakap ko nak ngulau suda ..
cam ar aku heran .. lagi satu, ko x yah ar nak GK okeyh ?
aku BENCI ar owg camtu .. myampah !
mentang2 ar abg Nasir ngn abg Zul xde .. ko nak blagak jadi supervisor pizza ar yek ?
aku xkan biar an ko buli aku ..
kalo ko nak set lunch, set je ar ..
ko xley nak wat sendiri ke pundek ? sume nak suh owg laen ..
makan gaji buta ke ??
fikir2 ar weyh .. halal ke duit yg ko dapat tuh kalo camtuh perangai ko ..
jangan ar nak annoying shangat .. BENCI ! BENCI ! BENCI !
hahahaha :) sape suh cari pasal ngn aku pagi tadi ?
kan x pasal dapat marah aku .. tuh ar .. nak suh itu n ini pown agak2 ar ..
ingat aku ROBOT ko ke ? tolong sket okeyh ?
sendiri maw ingat ar bhai ~~
xkan tu pown aku nak cakap ngn ko .. da besar tapi kuang ajar ..
NO MANNERS ! nak b'gurau tapi x kena tempat ..
blah ar ko weyh ~` hahahahahah !
ingat2 ar yek .. kite at atas dunia niey x lame ..
so, ko kena ar pandai2 jage diri okeyh ?
dan sebelum nak cakap pape, better ko fikir bebaek ..
takut nanti ape yg ko cakap tuh, makan diri ko balik !
itu je ar yang aku nak share ..
daaaa ~~ 
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New