PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
saya benci owg yang shuke tikam belakang ! :(



Assalammualaikum w.b.t ..
malam niey entah kenapa aku tetibe je rase sedih .. aku sedih bila owg yg rapat dgn kita tikam belakang kita .. owg yang betul-betul memang rapat dengan aku .. entah lah tapi memang sedih .. aku tak pernah buruk-burukkan die .. aku tak pernah bukak aib die kat family aku .. tapi kenapa die still nak jaga tepi kain aku ?? aku tak kesah langsung hal ko .. ko taw x yang aku sayang ko tapi kenapa ko wat aku macam tu ? aku xganggu life ko kot .. aku tak penah pecahkan segala rahsia ko kat sape2 tapi kenapa ade je yang ko tak puwas aty dengan aku .. aku menyusahkan ko ke selama niey ? :( aku mintak maaf shangat2 kalo aku banyak susahkan life ko .. takpe lah babe .. aku maafkan ko .. ko taw yg aku sayang kat ko an ? aku sayang ko macam aku sayang diri aku .. takpe lah babe .. aku redha .. ko pown cukup faham aku macam mane an ? aku tak shuke nak berdendam dgn owg .. :(
tapi sejujurnya, aku kecewa n sedih bila dapat taw ko sanggup wat aku macam tu .. dari dulu, sampai sekarang .. takpe .. aku dah terbiasa sume niey .. ko jangan lah risau okeyh ? 









I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together...

mood : saket !

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New