PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
semakin ari semakin CHENTA


Assalammualaikum w.b.t :) 
ehehehe .. 
lately niey aku makin hepy dgn si DIA ..
 walaupown aku x sihat tapi aku hepy ngn dia .. 
Ya Allah, Kau kekal kan ar jodoh di antara kami .. 
Kau berkati ar hubungan kami di dunia dan di akhirat ..
 hanya Allah yang tahu betapa aku menyayangi dia .. 
aku menyayangi dia hingga hujung nyawa .. 
InsyaAllah, kami akan mempertahankan hubungan kami hingga hujung nyawa kami .. 
hehehehe :)
tetibe TER 'jiwang' ar plak petang2 niey .. :p peduli hape aku .. 
blog aku kot .. aku nak tulis + taip pape powm, hak aku .. hahahaha :) 
aku rase rindu shangat2 at die .. 
kenapa eyh aku rase cmtu ? ( soalan paling buduh ! ) 
da tentu chenta aty aku kn kn ? hehehehe ..
yang penting, aku rase hepy shangat2 ngn dia skang niey ..
TERLALU BAHAGIE !!
ari isnin kami genap setahun ..
hehehehe :)
act, aku x penah kot rase macam niey ..
walaupown dulu aku penah kapel hampir setahun lebih tapi niey first tyme aku rase hepy shangat !
aku xcited bler nak jumpe si dia ..
rase berdebar2 pown ade taw ..
mesty kowg gelakkan aku an an ?
tapi itu yg aku rase ..
mungkin sebab kami jarang jumpe ..
bile jumpe, kami share macam2 story n spent tyme same2 ..
aku bahagia macam niey ..
Alhamdulillah .. aku bersyukur shangat2 ..
sebab Allah temukan dan satukan aty2 kami ..
Amin .. :)
aku harap ianya akan berkekalan hingga akhir hayat kami ..
memperbaiki ape yg kurang ..
belajar utk cube lebih memahami antara satu sama laen ..
saling melengkapi dan berpegang pada janji ..
jika disertai ngn niat yg tulus serta ikhlas ..
insyaAllah, kita akan kekal hingga akhir hayat ..
anggap ar ujian itu sbg satu dugaan yg akan m'buatkn kita makin rapat ..
itu dugaan buat kita ..
terima ngn aty yg t'buka :)
itu je ar yg aku nak share petang niey ..

p/s utk my BOBO ..
abi .. tengs sebab sudi time umi seadanya ..
umi nak abi taw yg umi syg + chenta at abi ketat metat !!
u're MINE !
hehehehe :)
umi akan cube sentiase jadi yg t'baek utk hubungan + kebahagiaan kite sesame okeyh manje ?
tengs atas segala nasihat abi slame niey ..
kite akan sentiase b'same ..
insyaAllah :)

chiao ~~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New