PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
shangat hepy utk abe :)



Assalammualaikum w.b.t :) malam niey aku share story ngn kowg bout TTM aku .. TTM tu ape ? Teman Tapi Mesra aku tp skang niey da naek pangkat jadi abg angkat aku .. nak dijadikan story, aku kenal die at myspace n kteowg slalu contact at ym .. slalu gak ar Webcam ngn die .. memang hepy ar .. kebetulan tyme tu aku ngah single n available .. heeee :) da lame gak kteowg kawan, die ajak aku kapel n aku terus setuju padahal x sayang pown .. cm kapel memaen ar .. senang cter, jadi ar TTM aku .. hahahaha :) tyme tu aku sem 1 .. lpas tu ntah macam mane, die ilangkan diri camtu je .. tyme tu pelik gak ar sbab blah camtu je kot tp aku xde ar kesah shangat sbb die jaoh .. owg kay bee, kelantan :) heeeee ..then aku pown jmpe die balik .. kteowg pown contact balik cam dulu .. then baru ar aku taw yg die da ade wife n baby gurl .. comey shangat :) but aku jenis xkesah shangat sbb bkannye aku syg die .. ahahahahaha ! tp die sempoi ar sbab die mmg baek cume GILA .. aku panggil die , ABE :) owg kelantan pggil abg kn abe so aku pown jz panggil die camtu .. wife die xmarah pown .. siap kteowg ley jadi membe taw .. wife die muda dari aku .. heeeee :) kowg nak tgok x gambar2 dieowg ? heeeee :) haaaaammmbeeeekkk niey ! 




niey ar pixca abe aku ..
abg angkat aku je okeyh ? :)


niey pixca abe ngn baby gurl die .. 
Nur Ayumi Batrisya :)
shangat chumel kan ?


niey pixca wife abe ngn yumi :)
both of them so cuteeee :))


ini ar pixca mereka ..
muke yumi ikut muke papa n mama die an ?
sooooo cute :)
hope sntiase berkekalan taw abe ..
jgn noty2 yek !


itu je ar yang aku nak share dgn kowg .. heeeee :) okeyh ar .. Assalammualaikum w.b.t :)


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New