PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
tengs ustaz Ryozo Asukai :)


Assalammualaikum w.b.t :)
malam niey aku mula rase tenang waktu mula2 aku kenal dan rapat dgn hubby aku ..
Alhamdulillah :)
aku bersyukur shangat2 ..
aku rase tenang shangat2 lepas sumenye berakhir ..
everything is over ..
kami da xde kena mgena dgn individu yang tersebut ..
aku sentiasa harap ketenangan niey akan kekal macam niey sampai akhirnya ..
aku harus lebih bersedia 4 d future ..
aku taw .. benda yg paling kite xnak jumpe tu ar kite akan jumpe ..
soooo .. i'll jz make sure dat i'm ready for that ..
insyaAllah ..
tengs to ustaz Ryozo Asukai cz bg aku nasihat tntg niey ..
aku wall to wall dgn ustaz aku ..
die cam taw2 je aku ade problem ..
aku tanye ar die bout problem niey ..
niey yg aku tanye die ..


' sebenarnya ustaz, saya nak tanya .. macam mane nak hilangkan perasaan sakit hati kita pada sesorang ? walaupun kita dah maafkan dia dan redha tapi dia masih lagi buat kita sakit hati .. macam mane ye ustaz? '

then ustaz aku jawab ..

' Kite buat x tau je...jgn jdkan dia sebagai satu alemen penting dlm kehidupan kita...jadi kan dia watak tambahan je..x pe jgn amik peduli terus...lg tenang idup kamu '

bila fikir2kan balik .. btol gak ..
wut for kite fikir bout owg yg sntiase berusaha utk sakitkan hati kite ..
wat semak kepala je an ?
jz anggap die tu cume watak extra dalam kamus hidup kite ..
let it be n xyah amek perkara tu too serius ..
it's more better then kite amek taw n hati kite yang saket sedangkan die seronok tgok kite huru-hara ..
soooo .. jz follow her step .. n jangan amek berat shangat sume tu ..
at least, kite xde ar penyakit hati ..
ahahahahaha !
lepas aku wat tu sume .. aku rase lebih tenang ..
rase setenang2nya .. rase tenang yg pernah aku rasa sebelum kehadiran indivitu itu ..
aku hepy shangat2 skang niey .. dan aku bersyukur dgn ape yg aku ade ..
aku akan belajar utk lebih m'hargai sume tu ..
aku nak jadi Myra yg dulu .. yg sentiase cool je ..
al maklum ar .. sejak kes tu, aku jadi panas baran ..
kejap je aku senang nak mengamuk ..
Alhamdulillah .. everything is back to normal !
yeahhhhh ! shangat hepy ..
insyaAllah .. ianya akan kekal macam tu je ..
Amin ..
itu je ar yg aku nak share kali niey ..
tengs cz sudi baca blog aku niey ..
hahahahaha :)
c u in next entry .. daaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t :)








mood : in.LOVE again ! 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 




0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New