PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
they are MY SUNSHINE :)


Assalammualaikum w.b.t ..
hyeee peeps n blogger :)
heeee :)
malam niey aku nk share ngn kowg tntg insan2 yg penting dalam life aku ..
heeee :)
mereka yg byk bagi aku support ..
xkesah lah moral support or pape je ar ..
hahahahahaha !
poyo gler kan ? :p
hahahaha :)
okeyh2 .. cntinue ..


1 . Amir Shahabuddin : he's my HERO :) my BELOVED DADDY .. angah saiyang ayah shangat2 !!
tengs cz banyak b'sabar dgn kerenah angah n always b my side ..
appreciate shangat2 !


2. Rugayah Hj Ya'akup : she's my BELOVED MUMMY :) angah saiyang ibu shangat2 !
tengs atas segala kesabaran ibu pd angah .. even angah anak yg plaing degil antara ramai2 kn ?
heeee :) insyaAlllah, i'll make u proud okeyh ibu ?


3. Zurainy Amir : dis is my DEAREST TWIN :) aku memang ar saiyang at die shangat2 ..
kami da macam kembar siam walaupown umo die lebih up drpd aku ..
ramai yg cakap kami ' TWIN ' .. tengs along cz banyak tolong angah ye :)


4. Zetty Shahera : she's my membe utk gurau2 .. hahahaha :) die shangat SEMPOI ~~ 
aku saiyang kt ko ar weyh ! 


5. Mohd Farhan : niey ar sowg je adek lelaki aku .. die ar suke duka wat kami ..
heeee :) aku saiyang ko gak ar gila :p


6. Nur Qaisara Masturina : dis is my DEAREST NEPHEW :) family aku memang saiyang die shangat2 !
hehehehehe :) baby first my twin .. ramai ar yg manjekn die ..
die shangat CUTE n CHUMEL :)
umi saiyang adek shangat2 taw ! namo noty2 ye .. dgr cakap mama n abah ..


7. Zulkifli Ahmad : dis is my ONLY ONE SHUWEETHEART :) heeee ..
aku memang saiyang + chenta maty ar at die ..
da 11 month we being together .. walaupown de byk wat aku trase but aku saiyang gler at die ..
Hanya Allah je taw aku saiyang at die .. abi, tengs cz sudi time diri umi s'adanya ..
umi nk abg taw yg umi syg + chenta at abi sowg ..




itu antara mereka yg shangat aku saiyang :) heeee ..
dieowg ar yg banyak wat hidup aku LENGKAP ..
aku xkan sia-siakn mereka ..
DIS IS MY PROMISE 
itu je ar entry kali niey .. daaaaa :))
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New