PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Alhamdulillah :)


Assalammualaikum w.b.t :)
mownink babeh ! 
hye all bloggers + readers ..
Alhamdulillah .. Time Kaseh, Ya Allah ..
kerana aku d'beri kesempatan utk BERNAFAS lagi utk ari niey ..
cube utk melupa an ape yg penah jadi sebelum niey ..
cube utk belajar dari kesilapan n jadi yg lebih baek ..
cube senyum walaupown hakikatnye payah ..
aty niey .. hanya Allah yg taw ..
harap, sumenye berjalan ngn lancar ..
aku nak belajar utk lebih menghargai perasaan owg sekeliling aku ..
kerana .. dieowg ade ar semangat aku utk teruskan ape yg da aku mula an ..
mesty kowang t'tanye2 .. nape aku tetibe jadi camniey ?
biase ar .. manusia sering berubah ..
kadang2, kite terlalu nak jage aty seseowang yg belum tentu kenal sape diri kite ..
sampai satu tahap, kite b'sikap HIPOKRIT ..
senang citer .. x ikhlas ..
da .. enough is enough ..
aku xnak ingat da .. cz setiap kali aku ingat ..
aku akan nangesh cz t'ingat salah + silap aku ..
Ya Allah .. masih ade kah kemaafan utk diri aku ?
masih ade kah ruang utk aku tebus sume dosa2 aku, Ya Allah ..
aku mohon .. Kau tunjukkan ar jalan serta petunjuk Mu ..
hanya Pada Mu aku mohon n berserah ..
Amin :)


mood : try to b CALM ~



p/s : manusia xpenah sempurna ..
manusia sering lakukan kesilapan ..
Allah sering memberi kite peluang utk kite ..
jadi .. kite patut beri diri kite peluang utk BERUBAH ..
berubah utk jadi yg lebih baek ..


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New