PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Alhamdulillah :)


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps ! heee :)
ade ke sesape yg x tido lagi eyh ? :p
aku nak share ngn kowang sumthing ar ..
act, aku baru je naek kolej balik taw ..
nak dijadi an cter .. classmate aku ramai yg balik ari ahad ..
aku plak, balik kolej ari semalam .. heee :)
selamba je an ? bukan sengaja pown ~
aku balik ar pagi cz result kuar kot pagi tuh ..
fuhhh .. cuak cuak .. Allah je yg taw ape yg aku rase ..
then, sampai kolej .. sempak letak barang dalam bilik ..
terus siap2 nak g fakulti aku ar .. g ar ngn roommate aku ..
sepanjang kteowg jalan nak g fakulti tuh .. nervous giler ar .. hehehehe :)
shangat2 ar nervous .. jantong nak gugur da rasenye ..
then, sampai je at fakulti .. terus ar g klas ..
ape lagi, jumpe at lecture an ?
lepas tanda tangan dokumen2 yg sepatutnye, terus dapat result ..
dapat gak borang utk daftar subjek sem niey ar ..
act, aku risau kot subjek sem lepas tough giler ar ..
subjek2 yg aku amek sem lepas ..
Asas Perkembangan Manusia, Sosiologi Islam ..
Fiqh Ibadah, Teori Kaunseling, Prinsip Pengurusan ..
Introduction of Information Technology n Kokurikulum ..
fuhhh .. giler risau ar an ?
jam kredit pown ley tahan m'cabar gak ..
memula memang ar aku xnak bukak tapi sampai biler nak lari ..
last2, aku pown bukak ar gak ..
tetibe .. sok sek .. sok sek ..
aku rase hepy shangat2 sampai nangesh ..
siyes babe .. aku cam x caye je pointer yg aku dapat tuh ..
3 subjek aku dapat 4.00 ..
Alhamdulillah .. aku syukur shangat2, Ya Allah ..
aku pown terus ar g cafe ngn membe2 aku ..
heeee :) tyme tuh sume perasaan ilang ..
adeq aku pown ley tahan result die .. :)
terus adeq aku call ayah .. ayah dengar result kteowg, terus nangesh ..
aku ? cam biase .. lepas bborak ngn ayah ..
aku pown call tunang t'sayang .. nasib baek tyme tuh die cuti ..
heeee :) aku yg suh die cuti cz cian at die ..
asyik keje je an ? sooo .. aku pown terus call ..
cam biase ar .. die tanye result okeyh ke x ..
aku terus nangesh .. die dengar je .. terus die ucap tahniah ..
n die siap tanye aku nak hadiah ape ..
aku cume cakap .. cukup ar kalo die sentiase b'same ngn aku ..
itu da cukup wat aku hepy .. 
Alhamdulillah .. niey ar hikmah ape yg jadi waktu aku nak final ..
aku jadi makin kuat .. mesty kowang pown xtaw kan ?
cukup ar kalo itu jadi rahsia antara aku ngn tunang aku yg t'sayang ..
n sume tuh ade hikmah .. Alhamdulillah ..
berkat doa ibu n ayah .. hasil usaha .. tawakal n b'serah segalanya pada Allah ..
d'samping tunang yg xpenah putus bagi semangat pada aku ..
walaupown waktu tuh, hanya Allah yg taw ..
keadaan aku nak menghadapi final ..
Alhamdulillah .. sumenye berhasil ..
aku akan cube wat yg lebih baek utk sem kali niey ..
Amin :)
itu je kot aku nak kongsi ngn kowang ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)



mood : BERSYUKUR pada Mu, YA ALLAH .. 



p/s : Naz .. sory .. akk terpakse ciplak gamba niey utk entry akk .. 
sory ye dik :)



2 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New