PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
block ??


Assalammualaikum w.b.t 
hyeee peeps !
mownink all ~
heeee :) act, da bangun awal pagi td ..
tapi kena ar settle an keje at umah .. free sket baru ley online ..
sambil m'yelam, minum air .. heeee :)
da settle, sidai baju .. wat bfast da siap lepas subuh tadi ..
kemas umah pown da siap .. tinggal nak masak je jap lagi ..
xpe .. bende simple an ? da name pown tanggungjawab ...
soo .. da biase da :)
pepagi niey aku nak share ngn kowg ar pasal account FB aku ..
kalo dulu, aku ade BLOCK beberapa owg ..
atas reason yg biar aku je ar yg taw ..
then, pagi tadi .. aku UNBLOCK sume individu yg aku BLOCK tuh ..
sume ke ? xde ar .. EXCEPT one person je yg aku still BLOCK ..
nape aku BLOCK die ? sebab ..
sebab aku nak BLOCK ar .. hehehehehe :)
sebab nape aku BLOCK die, biar aku n individu yg t'babit je taw ..
memang aku xkan UNBLOCK die .. heee :)
n mesty kowg tertanye2 an ? kalo da UNBLOCK, aku ADD balek ke ?
nope ! cume sowg insan je yg aku ADD balek ..
sape insan tuh ? SECRET ~
hehehehehe :)
wat mase niey, tuh je ar yg aku nak story pasal FB aku ..
act, da ramai shangat fwend dalam tuh ..
tinggal nak kne REMOVE je ar ..
yg bakal tinggal cume kawan yg aku kenaol ..
kawan sekolah, kolej, tempat keje n s'waktu dgnnye :)
okeyh ar .. daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New