PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
congrats ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
malam niey aku nak share ngn kowang tntang sum 1 lorh ~
tengahari tadi, tyme aku at tempat keje ..
die text aku .. die kate yg die da selamat da jadi husband ..
n die mintak maaf atas segalanya ..
dan die doakan aku hepy ..
aku x reply pown mesej die cz aku bzy tyme tuh ..
aku jz doakan die hepy n bahagia hingga akhir hayat .. 
die jemput aku datang kenduri kawen die at Kratong, Pahang ..
but, aku x dapat nak g cz tyme tuh aku da bzy nak packing barang ..
Alhamdulillah .. aku doakn die sentiase hepy ..
walaupown aty epy .. tetibe teringat at die ..
hahahahaha :)
terus ar aku call MY DEAREST FIANCEE ..
story at die .. n die hepy cz INSAN ITU da ade ikatan yg khusus ..
n MY HUBBY harap, die x ganggu aku da ..
aku pown harap camtuh ..
aku sentiase doakn die hepy cam aku hepy skang niey :)
aku da jumpe kebahagiaan aku .. insyaAllah .. 
aku sentiase doakan jodoh kami hingga hujung nyawa ..
Amin ..

for HIM :)
congrat's on ur wedding ..
Mira mintak maaf seshangat cz x dapat datang tyme kenduri at umah abg ..
Mira da bzy tyme tuh nak packing2 barang .. 
nak balik kolej da tyme tuh ..
Mira doakan abg hepy n baagia hingga akhir hayat abg ..
Mira n tunang Mira sentiase doakan yg t'baek utk abg ..
Hepy Wedding Day :)

itu je ar yg aku nak share ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)



p/s : INSAN ITU adalah ex aku ..
En Maswandy .. 
hehehehehehe :)


my ONLY KENANGAN SILAM ..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New