PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
do i did wrong ?


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeeee peeps !
ari niey aku nak story molly ngn kowg bout sumthing ..
sumthing happen yesterday .. heee :)
aku pown pelik ar an ?
nape mesty ape yg aku tulis dalam blog niey nak jadi isu ?
salah ke ? fyi, aku tulis ape yg aku rase ..
means , umum plus public ..
xde makne pown aku nak hentam mane2 pihak ..
wut for ar aku nak publish story yg cter buruk owg ..
paling aku bengang pown, aku akan share ngn kowg ..
BUT, aku x cter pown IDENTITI sebenar owg tuh ..
tapi, tuh pown nak kena jadi isu ke ?
babe, aku pown manusia biase okeyh ?
ade aty n perasaan .. aku bukannye tunggul mati ..
senang2 je yg nak biar kena buli ..
hurmmm ~
let it b .. biarowg wat kite .. jgn kite wat owg ..
aku kalo nak aib an owg .. anytime !
tapi aku senyap n jage privacy owg ..
haaaaa .. lupe plak .. kalo kowg cam intrested nak komen at entry2 aku ..
kowg klik je at tyme tuh .. nampak kn ?
then, post ar komen kowg eyh ?
heeee :) ye ar .. kang cian at kowg ..
x dapat nak komen entry2 aku .. heeeee :)
itu je kot .. lepas niey aku jz nak keep my mouth shut lorh ..
lantak ar owg nak cakap ape lepas niey ..
aku jz accept je .. akux kesah ..
yg penting, i noe who i am .. 
owg2 plus individu yg shuke2 nk judge aku tuh blom tentu kenal aku ..
dat's d BEST WAY !
aku puwas aty ngn life aku skang niey .. :)
heeee :) okeyh ar babeh !
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New