PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
enough is ENOUGH !


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
aku da wat azam baru .. 
after dis, blog aku niey jz akan d' UPDATE bout aku .
bout MY ONLY FIANCEE n MY FWEND only !
da xde makne aku nak update pasal bende2 yg ngarut2 niey ..
for me .. enough is ENOUGH !
wat kepala aku makin kusut je ..
jz wait n c wut happen next :)
sume bende yg da jadi niey, xkan ade kesudahan pown ..
ye ar .. kalo pihak yg salah .. xnak ngaku salah n asyik hentam owg laen ..
wat berat blog je .. rasenye .. da cukup besar plus matang kan ?
bukan budak2 lagi pown .. da pandai nak bezakan mane yg betul n salah ..
kalo keep going camniey gak, aku pown malas nak komen da ..
LETIH plus RIMAS !
cian at pihak yg x abes2 kena hentam ..
manusia ley b'ubah .. tunggu je ar nak jadi ape lepas niey ..
aku xnak komen panjang2 ..
heeee :) itu ar azam baru aku ..
haaaaa .. lupe plak nak share sumthing ngn kowg ..
aku da tunang taw .. heeee :)
act, aku xde ar wat besar2 pown .. jz wat mane yg penting je ..
xmo ikut adat ar but ikut ape yg wajib dalam Islam je ..
heeee :) soo .. status tunangan owg ar aku niey ..
hehehehehe :) okeyh ar babeh ..
itu je yg aku nak share ..
take care .. gtg ..
daaaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New