PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
eyh .. terase ke ?


Assalammualaikum w.b.t :)
haaaa .. tetibe t'usha blog sum 1 ..
tetibe cam jari aku seronok je nak taip pasal die ..
act, aku malas da nak sebut plus tulis pasal die ..
tetibe ade owg copycat blog aku ..
laaaa .. ade yg terase ke ngn entry aku ?
hellllooo ~
aku ade ke tulis plus nak story pasal ko ..
aku tulis ape yg aku rase ..
kalo agak2 ko x shuke ngn entry aku .. 
ko xyah ar nak wat camtuh ..
ape ? aku usha blog ko ? xde maknenye aku nak usha ar ..
wat berat lappy aku je ..
ko sakit belah mane babe yg sibuk2 nak copycat blog aku ?
aku punye shuke ar an nak post ape pown ..
kalo ko nak aku letak gamba ko besar2 kt cni pown xde hal ..
tapi, kire aku BAEK lagi ar an ..
BAEKNYEEE AKU ..
bukan nak bangga diri ar an ?
tapi, aku tulis ape yg aku rase ..
da terang2 individu daripada AMPUNK tuh xde dalam list membe aku ..
ape ? xyah wat blog kalo bende2 camniey jadi isu ??
ko sape nak tentukan sume tuh ?
aku punye shuke ar babe ..
niey, aku nak habaq mai kat hang ..
aku kalo nak bagi ko malu, kejap je taw ..
tapi, ade aku wat ?? ade ke ?
alahai ~ t'pulang pada individu yg usha blog aku ke x ..
ade aku halang mane2 owg nak nak tengok blog aku ?
ade ke ? hurmmm ~
laen kali, kalo x puwas aty cakap depan ar babe ..
ape barang ko tulis dalam blog ko tuh ?
hurmmm ~ ko punye pasal ar kan ?
ade gue kesah .. hahahahahahaah !
ko punye shuke ar lepas niey nak wat ape pown ..
not my bisnes .. :)
okeyh ar babeh .. daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


p/s : opsss ! sory t'kasar bahasa ..
entry niey khas utk Delfianty bt Eddy ..
kan kan kan ?
* semalam bola sepak, Malaysia menang an ?
kaw kaw ar Indonesia kena belasah !
go Malaysia, GO !!!!! :))

3 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New