PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
finally ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee bloggers ! 
hahahahaha :)
nape eyh tajuk entry aku camtuh ? * wondering ~ :p
ade dua p'kara yg ade kena mgena ar ..
soooo .. aku decide nak tulis tajuk tuh :)
first, finally ..
dieowg baek balik gak .. sape ?
rommate aku plus teman susah n senang aku wif her husband ..
ari tuh ade konflik sket but now da okeyh ..
heee :) btol an ? ade hikmah lepas sume niey jadi ..
kadang2 biler kite doa, Allah terus makbulkan .. 
kadang2 biler kite doa, Allah x makbulkan ..
tapi .. sebenarnye Allah nak bagi kite sesuatu yang lebih baek utk kite ..
at last, dieowg being together balik .. shuke shuke shuke !
act, aku shuke tengok dieowg same2 ..
cz dieowg antara kapel yg paling sempoi ar ..
tapi, kalo da romantik, memang ar romantik seshangat :)
kadang2, dugaan tuh yg wat dieowg makin rapat n kuat ..
utk hadapi dugaan yg akan datang ..
hope, dieowg akan makin b'tambah2 hepy ..
akak sentiase doa kan utk kowg .. :)


dalam banyak pixca, aku paling shuke yg niey ..
hehehehe :)
Sang Tenggiling Raye n Sang Kura Raye ..
amacam ? sesuai an name tuh ngn dieowg ? :p

* akak sentiase doakn kowg hepy n bahagia ..
xmo gado tp sbenarnye seronok tengok kalo kowg gurau ..
walaupown x nampak cam kapel laen ..
but, 4 me .. SHUWEET GLER ar ..
kowang memang kapel PALING SEMPOI yg penah akak jumpe :)


tutup story first ..
okeyh .. secong topic ..
finally .. aku dapat siap kan keje yg ayah suh wat ..
pening plus kusut aku tengok ..
keje ape ? taip utk menu cafeteria utk taon depan at hotel tempat die keje ..
hahahahaha :) aku tengok pown pening ..
but, da settle da .. soooo, ape lagi ..
itu je ar .. hahahahaha :p
okeyh ar babeh ..
itu je yg aku nak share malam niey ..
mata da koyak da niey ..
lepas 'gayut' ngn MY DEAREST FIANCEE ..
terus tido ar .. :p
nunnyteeee babeh !
daaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t :)





p/s : Di saat kita memerlukan matahari dan mencarinya ..
Allah sembunyikan matahari dan turun kan hujan .. 
namun, sebenarnya .. 
Allah nak bagi kita segaris pelangi yang SHANGAT INDAH
kan ? ♥ :)

dugaan tuh akan wat kite makin matang..
dewasa utk hadapi ari2 yg akan datang :)


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New