PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Home Shuweet Home :)


Assalammualaikum w.b.t :)
hey peeps ! fuhhh ~
finally, Home Shuweet Home ..
baru je sampai umah .. then terus on9 ..
cz aku ingat nak tido awal malam niey ..
esok keje pagi lorh .. masuk kul 7 am ..
damn ! esok weekend kot .. mean, bzy ar aku esok :(
hehehehehe :) nvm ~
da biase da .. bukan baru first tyme aku wat part tyme ..
keje lebih sket kurang je tyme at otel dulu ..
haaaaa .. nak story ar .. ari niey aku dapat payment part time aku ar an ?
heeee :) dapat ar dalam RM 100 ++ ..
yipppeeee ! memang ar shangat hepy bler dapat payment ..
but xley ar belanja ikut shuke ..
cz minggu depan aku da masuk kolej da .. 20hb da masuk sem baru ..
OMG !! b'mula ar rutin harian sbg sowg student counselling :)
huhuhuhu .. hubby aku da pesan ar siang2 .. jangan memain okeyh ?
sem niey die nak aku FOCUS on MY STUDY ..
demi masa depan aku n kami ..
ofcz ar masa depan kteowg .. da tentu die tunang aku kot ~
hehehehehe :) tetibe cam gatal plak aku niey .. :p
lepas balik drpd amek payment, aku singgah umah aku ..
amek ibu n adeq han .. ayah aku ajak balik kampung at Tampin, N9 :)
da lame aku x balik .. walaupown dekat tapi xde mase lorh ~
lepas balik daripada kampung, aku n alang ajak ayah mam at KFC ..
ofcz ar ayah aku saje wat lawak .. hahahaha :)
then, ayah aku singgah at KFC, Sg Udang ..
aku n alang oder ar .. then bayar .. RM 50+..
x kesah pown .. bukan utk owg laen .. family aku gak :p
hehehehehe .. kiteowg mam ngn hepynyeee ~
yummmmyyy ~ BESH :)
tapi mayb lagi besh kalo makan FREE but duit sendiri kot ..
ingat minggu niey nak simpan sket je kot ..
cz aku n alang decide nak tempah baju kurung kos ..
baju tuh dari sem lepas lagi t'bengkalai .. x wat2 lagi ..
owg laen da pakai da .. hahahahaha :)
biase ar .. kalo da study, maknenye .. banyak masalah kewangan ..
nak xnak, kena ar harung sume tuh ..
lepas balik dari m'cekik, aku pown gerak balik ..
then singgah umah atok sebelah ibu jap ..
da lame gak x jumpe .. name je dekat tapi faham2 ar ..
bukan ade mase nak datang n jenguk selalu ..
after dat, trus balik umah .. 
HEPY ! HEPY ! HEPY !
hehehehehe :)
orait ar tuh .. xde ar aku bosan dok at umah taw ..
lepas niey cam biase ar ..
texting ngn MY HONEY BUNNY FIANCEE ..
then, die mesti call aku sebelum tido ..
then, kiteowg pown tido ..
heeeee :) rutin harian tuh :p
okeyh ar .. itu je yg aku nak share malam niey ..
daaaaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New