PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
honestly ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
entry kali niey khas utk sum 1 yg aku sayang taw ..
issshh .. bukan tunang aku ar ..
kang kalo asyik story cintan cintun aku .. kowang muak plak ..
kite tuka mood okeyh ? heee :)
okeyh .. act, die owg yg kire rapat gak ar ngn aku ..
die faham perangai aku .. tapi kategori sahabat ar ..
one of MY BESTIES :)
act, aku da lame giler kenal die .. dari aku form 4 lagi ..
aku kenal pown secare kebetulan ar .. 
kiteowg laen2 sekolah .. jumpe pown memang ar SHANGAT JARANG ..
jarang giler ar .. lame gak kteowg kawan ..
then, lost contact pown lame gak ..
heeeee :)
then, one day .. aku sesaje je SEARCH name die at FB ..
finally .. jumpe ar babeh ! terus ar aku add :)
till now ar kteowg contact balek ..
memang ar SHANGAT HEPY dapat cntact ngn die balek an ?
heeee :)
name die Mohd Firdaus ..
die baek giler ar .. hahahahaha !
muke die nampak SHANGAT CHUMEL kalo die senyum ..
cz die ade lesung pipit taw .. heeeee :)
mesty kowang excited nak taw sape an ?
heee : aku an baek :p
niey ar die .. tarrraaaaaa ~


haaaa .. amacam ? cute an ?
heeee :)

to Mohd Firdaus :
act, saya rindu awk .. cewaaaahhh ~
siyes niey .. entah biler ar saya dapat jumpe awak an ?
lame gak kite x jumpe btol x ?
hope awk sentiase shat2 n hepy2 slaloo ..
always pray d best for u babeh !
MISZ U A LOT !! :)

itu je ar yg aku nak share ngn kowang ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New