PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
i misz HIM :(


Assalammualaikum w.b.t 
hyeeee peeps !
hehehehe :) 
act, aku x taw nak watpe memalam niey ..
BORINK AR !
hurmmmm .. da kul 11 malam tapi aku still x tido lagi ..
nak text ngn hubby aku .. die at tempat keje lagi ..
act, aku RINDUUU at die ..
tapi kang kalo aku ganggu, keje die x siap plak ..
act, aku kesian shangat2 at die ..
masuk keje pagi, kuar malam ..
kalo aku, da lame giler agaknyee ~~
fyi, aku rindu ar at die .. rindu shangatttttt ..
Allah je taw betapa aku rindu an die ..
isssshhh .. rimas ar bler aku rase perasaan camniey .. 
bukan aku xshuke tapi aku rase terseksa ..
ikut aty, kalo ar aku ley terbang ..
aku da sampai da at office atau umah die ..
cukup ar aku dapat hug n kisses him ..
hahahahaha :)
NO NO NO NO ~~
xmo2 camtu .. behave urself myra ..
blom ade ikatan so xley ar lebih2 an an ? heeee :)
ape ley wat .. tunggu je ar ..
jz wait n see :) 
poyo je ayat aku an ?
soooo .. kowang ade plan x ?
nak watpe da tengah2 malam niey ..
hurmmmm .. tunggu my hubby balik then tido ar ~~
hehehehe :)


utk si dia :
abi .. lamenyeeee nak tunggu abi an ?
bile kite nak kawen eyh ? hahahaha :)
poyo je .. umi nak abi taw yg umi sayang at abi ..
sayang shangat2 , ketat2, metat2 , sendat2 ..
ahahahahahaha !
okeyh ar babe .. aku da ngantok tahap cipanzi niey :p
nunnyteee all ..
daaaa ~~ 
Assalammualaikum w.b.t 


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New