PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
i'm sorry :(


Assalammualaikum w.b.t :(
heyyy peeps n bloggers :)
pepagi niey aku agak ar moody ..
sebab .. kesilapan sendiri kot ..
hurmmm .. act, nak ikut an pagi niey aku ade klas ..
dapat taw pown last minit .. tyme tuh aku da sampai umah da ..
sedih giler ar .. 
pagi tadi, aku online FB cam biase ..
then, tetibe t'bace status daripada lecture aku ..


Kalau dulu nak balik pandai pulak cari penyelaras,merayu2,so penyelaras sign je lh sbb malas nak ngadap muka sorang2 lame,tp kali nie xpandai dh cari penyelaras,pandai dh buat keputusan sendiri.Dah tu pulak,bukan nak tye pensyarah2 yg mengajar,ade kelas ke,xde ke...Mmg hebat bdk2 DPIK skrg...Tahniahlh kerana anda sudah pandai berdikari...Baguslh tu...

4 hours ago ·  · 

niey ar status lecture aku .. sedih an ?
act, memang kiteowg yg salah .. wat keputusan ikut shuke an ?
kalo dulu, nak balik kena minta tanda tangan penyelaras ..
tapi semalam .. x yah wat surat pape pown ..
lagipown, kebetulan semalam memang aku rushing ..
then, terus balik x tanye lecture ade klas or x ..
da terang2 ar salah kiteowg an ?
but, ade membe2 aku yg cakap salah lecture ..
aku TAK SETUJU ! 
act, da tentu salah student cz wat keputusan sendiri ..
ye ar .. sepatutnye student g tanye lecture ade klas or x ..
bukan maen balik camtuh je ..
then, bile da jadi camniey .. nak salah an lecture plak ..
helllooo babe ..
BERHENTI LETAK KESALAHAN PADA OWG LAEN !
itu lebih baek okeyh ?
now, aku rase serba salah shangat2 sebab wat keputusan sendiri ..
memang aku ade reason nape aku balik terus camtuh ..
but, still gak salah aku n salah student laen yg x datang ..
hurmmmm .. nak nyesal pown da x gune da ..
learn from my mistake .. dat's d good solution ..
hurmmmm ..

to Cik Aina :
saya minta maaf andai saya wat Cik Aina terasa hati ngn saya ..
saya faham ape yg Cik Aina rase ..
saya minta maaf shangat Cik Aina .. :(

itu je kot aku nak share ngn kowang ..
daaa ~ 
Assalammualaikum w.b.t :(



mood : menyesal ..


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New