PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
kami RINDU mereka :(


Assalammualaikum w.b.t. :)
hyeeeerp peeps !
malam niey aku rase RINDU BANGET at twin + baby aku ..
dieowg at Sarawak .. cuti2 malaysia ar kate an ?
dieowg cuti ngn abg ipar aku yg HENSEM KONONNYEEE ~ :p
heheehehehe :) ampun tuanku :)
RINDU GILA ar ..
kalo dulu, balik je keje .. anak buah aku da tunggu depan pintu ..
n bila aku dapat gaji, twin aku ar jadi ZD kteowg g jalan2 n beli barang ..
now, x dapat g memane pown .. BORINK ~
sedih sebab dieowg balik 19hb niey ..
dari 29hb November taw dieowg da g sane .. mane x sedih ..
huwaaaaaa ~ kowang ley x balik cepat ?
* soalan buduh :p
kiteowg RINDU GILE ar at kowg .. apsal masa cam jeles je at kteowg ..
cepat ar 19hb :(
nak jumpe dieowg .. kekadang, tyme2 camniey ar bari kita rase kehilangan sum body an ?
kalo dekat, mane nak rase ..
tapi, yg penting .. aku rindu dieowg ..
kowang nak taw sape yg aku RINDU tuh ..
memang owg tuh special dalam life aku selaen family aku n my hubby :)


 dis is my ONLY BABY :)
bukan anak btol pown but da macam anak sendiri ..

* adik .. umi rindu at adik .. balik ar cepat :(
> bajet macam ar die faham :p



dis is MY ONLY TWIN n baby die ..
dua2 chomel cam aku an ?
hahahahaha :)
kowang x shuke ? 
ade aku kesah ??  hahahahaha :)

itu je ar aku nak share ng kowang .. daaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

p/s : hope dieowg balik ngn selamatnyeee ~
keep waiting :(
SAYANG KOWANG SESHANGAT  ..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New