PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
keep waiting ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps ! heeee :) 
ari niey aku nak share ngn kowg pasal story CINTAN-CINTUN aku ..
kalo kowg rase x shuke nak bace ayat2 at dalam niey ..
sila ar angkat kaki ye .. aku pown x pakse ko bace ..
hehehehehe :)
continue ~
tadi aku baru lepas 'gayut' ngn MY DEAREST FIANCEE ..
shangat rindu at die .. hanya Allah je ar yg taw ..
okeyh .. act, kteowg plan nak kuar ari sabtu niey ..
cz bulan niey kteowg jz jumpe pown at tempat keje ..
bulan niey x kuar lagi, so aku last keje ari jumaat ..
sooo .. aku n MY HUBBY da bincang, nak kuar ari sabtu niey ..
die beria2 nak belikan sume barang2 aku nak naek kolej x lame lagi ..
memula xnak ar sebab segan kot .. aku boleh beli sendiri ..
but, die tetap nak belikan .. so aku setuju je ar ..
insyaAllah .. macam biase ar .. die akan bawak sum 1 ..
means kuar bertiga .. okeyh ar an ?
untuk elakkan fitnah owg .. mulut owg kot .. bukan ley tutup .. :p
hahahaha :) aku nak ajak die g tengok wayang ar ..
act, kiteowg jarang giler tengok wayang .. bukan ape ..
x penting shangat pown an ? biase kiteowg jumpe at umah family aku ..
soooo .. lebih manis ar n owg pown xley cakap ape ..
cz sume family aku ade .. :)
memang ar SHANGAT HEPY sebab t'capai akhirnya niat kteowg nak kuar ..
kuar sesame sebelum aku masuk kolej balik ..
hehehehehehe :) tengs manje ..
tengs sebab wat umi rase hepy shangat2 ari niey ..
ayah bagi kite GREEN LIGHT utk kuar ari sabtu niey ..
hehehehehehe :) RINDU shangat at abi ..
RINDU nak tengok muke abi dekat2 .. kalo kat tempat keje ..
hurmmmm .. dari jauh je .. sedih ~
umi akan tunggu ari sabtu niey .. same2 kite tunggu okeyh sayang :)
LOVE U SYG ! 4 ever n ever ~
i will :)

okeyh ar peeps !
itu je ar yg aku nak share ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


mood : always in.LOVE ♥ 





p/s : umi HEART at abi sowg je taw ..
i'll keep MY PROMISE :)
okeyh sayang .. 
mmmmuaaaahhhhxxx ! * gatai naaa ~
hehehehehe :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New