PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
keep waiting ~


Assalammualaikum w.b.t 
hyeerp peeps ..
act, aku baru sampai umah taw ..
aku kuar g amek payment ngn adeq aku at tempat keje ..
then, terus g Mydin, cari barang sket ..
then, singgah at Tesco utk wat spec aku ..
heeeee :) then, aku sempat ar beli shawl baru ..
da lame b'kenan ngn shawl camtuh ..
beli ar inner baru sekali .. fuhhh ! puwas aty ..
then, terus g makan at Marrybrown .. 
shangat hepy ..
biar ar ianya cume mampu mnutup gelora at aty aku ..
walaupown hanye seketika ..
itu suda cukup utk aku ..
act, bukan tuh yg aku nak share ngn kowg ..
kate owg, sekali aty kite t'luka .. memang payah nak sembuh ..
owg hanya taw mnilai n wat kesimpulan ..
tapi, yg menanggungnya aku ..
Alhamdulillah .. aku masih ade kawan plus sahabat yg sentiase ngn aku ..
yg faham akan keadaan aku ..
i'll keep waiting wut happen next ..
tapi, pada individu yg b'kenaan ..
kesabaran individu ade tahapnya ..
i can still b cool but plzzz dun try me okeyh ?
jgn try cabar aku utk jadi hilang sabar ..
tapi, aku still dalam keadaan waras ..
da banyak owg wat aku tapi aku x balas balik ..
jz keep my mouth shut even dalam aty aku, SAKIT !
it's okeyh .. aku ley try sabar ..
tapi, tolong ar ! jangan mintak aku benci owg
cz sekali aku benci, s'umur hidup aku benci ..
memang aku taw, x elok simpan dendam pada owg ..
 x elok benci owg .. tambahan, aku owg islam ..
tapi, aku sendiri x nak benci owg .. tapi, owg mintak ..
aku cube tahan utk tempoh yg lame ..
aku masih memaaf an kesalahan owg walaupown sakit utk aku telan ..
but, till when ? wut for i forgive her but her still repeat d same thing ?
is it fair to me ?? adil ke utk aku ?
manusia an .. x penah puwas ape yg die da ade ..
tapi, nasihat aku .. 
appreciate bende yg ade depan kite b4 we lost it !
tyme tuh, nak nyesal pown da x gune da ..
wut goes up, comes around ..
remember dat ! biar owg wat kite, jgn kite wat owg ..
itu prinsip yg aku pegang selama niey ..
aku pown manusia .. lakukan kesalahan ..
tapi, kite da cukup matang utk fikir yg mane buruk n mane baek ..
x kan nak ulang kesalahan yg same ..
manusia akan belajar dari kesalahan ..
bukan ulang kesilapan yg same ..
da taw salah, jangan wat ! as simple as dat ..
kalo bende kecil camtuh pown nak kena ingat an ..
hurmmm ~ fikir ar sendiri mane letak diri kite ..
think back bout it !
ape yg aku cakap betul, kowang amek ..
yg x betul, wat dunno je ..
okeyh ar .. itu je yg aku nak share wat mase niey ..
mood aku da okeyh so mayb nak mulakan BW at blog2 owg ..
heeeee :)
sayang kowg seshangat plus ketat2 ar ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


p/s : entry niey umum ..
xde kena mgena ngn sesape pown ..
tapi, kalo ade yg terasa ..
faham2 sendiri ar ye ..
keep waiting ~

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New