PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Lot's of LOVE ! ♥


Assalammualaikum w.b.t 
hyeeee bloggers ! :)
agak semak ar gak blog aku niey .. :p
dan dan je an ? hahahahhaa !
entry kali khas utk my bbybusyuk 
ingat an nak update semalam but x dapat sebab aku rase penat shangat ..
now, aku update ar gak even penat sekali pown taw ~~
baek an aku ~~ :p ( poyo je aku niey )
okeyh2 .. cam yg kowg taw .. 
aku ngn my dearest hubby da genap setahun n enam hari ..
wahhhh ! bangga :) Amin ..
moga panjang jodoh aku ngn die ..
tyme anniversary kteowg, aku bagi die sepasang jam tangan kapel ..
memang ar taste aku n alhamdulillah .. die pown shuke cz kena ngn taste die ..
hehehehe :)
then ar tuh .. kowg nak taw x ?
die bagi aku present gak babe ..
hanya Allah je yg taw camne perasaan aku tyme tuh ..
die bagi aku i Phone + sebentuk cincin silver ..
heeeee :) but kotak die ttinggal at dalam kete ..
sooo .. aku gune kotak cincin kapel kteowg utk letak cincin tuh ..
hanya Allah je taw camne perasaan aku tyme ..
act, bukan ar i Phone yg giler mahal tuh ..
i Phone biase2 je kot .. Sci Phone i168+ ..
act, memang aku minat pown i Phone ..
but, dalam klon i Phone pown jadi ar ..
kalo nak suh hubby aku belikan yg ori, pokai ar my syg nanti :p
hehehehe :)
lantak kowg ar nak cakap aku pakai + dapat barang ciplak ..
harta aku .. ade kena mngena ngn kowg ke ?? :p
hahahahaha ! yg penting aku shuke ..
hadiah yg paling berharga wat aku ..
kowang nak tengok x ?
TARRRRAAAAAA ~~~


niey ar Sci Phone i68+ n sebentuk cincin silver ..
chumel an ? :p

♥ ♥ to MY BOBO ♥ ♥ 
twngs syg sbab sudi bagi umi present yg camtuh ..
act, umi x mengharap pown abi bagi sumthing utk anniversary kite ..
umi jz harap an kesetiaan , kasih sayang, kejujuran n sikap toleransi antara kita ..
saling hormat-menghormati n macam2 lagi ..
umi nak abi taw walaupown pahit n perit dugaan yg terpaksa umi hadapi utk bersama2 ngn abi ..
umi nak abi taw, ape pown jadi umi akan sentiase n selalu ..
sayangkan, rindukan, chentakan n percayakan abi ..
umi anggap tuh sume dugaan utk kite ye syg ..
insyaAllah .. jodoh kite akan kekal hingga hujung nyawa kite ..
n umi nak abi taw yg umi xkan lepaskan abi sampai bila2 ..
n umi nak abi taw yg umi cume perlukan n sayangkan abi sowg je ..
hanya Allah yang taw betapa sayangnya umi at abi ..
umi nak kite same2 berusaha utk sentiase jadi yg t'baek ..
saling melengkapi, memahami antara satu sama laen ..
umi bersyukur shangat2 sebab Allah temukan n satukan hati kita ..
umi sentiase doakn semoga Allah panjangkan jodoh kite sehingga akhir hayat ..
always LOVE U FOREVER n EVER AFTER ..
Amin .. ♥ ♥ ♥

itu je ar yg aku nak share ngn kowg ..
daaaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t 


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New