PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
nape ko BERUBAH ??


Assalammualaikum w.b.t :(
hyeeee peeps !
malam niey aku nak share sumthing ngn kowang ..
act, aku ade sowg membe ar .. die lelaki ..
die bawah aku dua tahun .. senang cter, die sebaya ngn adeq aku ar ..
aku kire nak kate rapat tuh, rapat ar tapi itu dulu ..
nape aku cakap dulu ? cz .. aku rase die DA BERUBAH ..
memang aku taw yg setiap manusia akan berubah ..
manusia x kan sentiase macam tuh je ..
n aku taw .. x salah kalo berubah kalo ianya bagus utk kebaikan ..
tapi .. die berubah .. n perubahan die wat owg sekeliling t'luka ngn die ..
entah ar babe .. memang ar aku terase ..
mane x nye .. tetibe je ko jadi camtuh ..
yes ! memang aku cume cam kakak ko je ..
but, aku tetap manusia biase .. owg laen pown ade aty n perasaan ..
ape dose dieowg n dose aku, tetibe je ko berubah camtuh sekali ??
kteowg x kesah kalo ko xnak kawan ngn kteowg but EXPLAIN FIRST ..
s'kurang2nye kteowg taw atas sebab ape ko jadi camtuh ..
niey x .. ko terus jauh an diri drpd kteowg ..
kalo sebelum niey .. ko akan cari kteowg dulu but now ?
ko wat cam x nampak kteowg .. kalo setakat ko xnak jumpe, okeyh lagi ar ..
ko langsung x text kteowg .. ape salah kteowg ?
biler aku tanye, ko kate sebab ***** yg penah jadi sem lepas ..
helllooo babe .. ko susah sem lepas, sape tlg ko ?
ko kate ko jauh an diri drpd aku n dak2 laen atas sebab tuh ..
tapo, ko ley plak sekat n jalan sesame ngn gurl yg ko baru kenal tuh an ?
babe .. ko lagi lame kenal kteowg n niey balasan ko at kteowg ..
memang ko kate ko x berubah tapi owg sekeliling yg nilai ko ..
sedih taw x biler tetibe ko wat camtuh ..
hanya Allah je taw camne perasaan kteowg bler ko wat camtuh ..
aku nak tanye ko .. tyme ko susah sem lepas ..
ade gurl tuh tolong ko ? sape tolong ko ?
now, jadi camniey .. ko wat kteowg cam musuh ..
sory kalo care aku cam m'ungkit tentang ape yg kteowg da wat ..
tapi, cube letak situasi kteowg kat tempat ko ..
sedih x kalo owg yg ko tolong wat ko macam musuh ..
secare tetibe .. tanpe kteowg taw ape silap kteowg ..
hurmmmm ~ kteowg da xnak tegur ..
cz kteowg CUKUP FAHAM perangai ko ..
ko x kan cakap yg ko salah .. then ko akan CIPTA 1001 REASON ..
hurmmm .. ko fikir ar balik ape yg aku cakap niey ..
aku sedih giler cz aku owg yg paling rapat ngn ko ..
da macam kakak n adeq .. but .. niey balasan ko ..
TENGS A LOT AR BABEH !
aku HARGAI ape yg ko da wat at aku ..
wut goes up, comes around okeyh ?
itu je ar yg aku nak share wat mase niey ..
daaaaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t :(

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New