PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
nape mesty aku rase camniey ??


Assalammualaikum w.b.t :(
hyeee peeps !
sory cz agak lame ar gak aku x update blog aku niey ..
act, lately niey aku MOODY SHANGAT ..
hurmmmm ~
entah ar .. Allah je taw ape yg ade dalam aty aku skang niey ..
act, sejak akhir2 niey aku rase kami makin jauh semula ..
aku pown x pasti same ade itu perasaan aku ataupown x ..
KUSUT aku fikir an sume niey ..
salah ke aku lagi pd INSAN TERSEBUT ?
aku SERABUT ar ..
disebab an hal niey .. hubby aku pown t'kena tempias yg same ..
kekadang, aku TERMARAH die ..
biler malam, aku nangesh cam pompuan GILE ..
aduyai ~ sampai biler ar aku nak macam niey ..
Ya Allah, Kau bantulah aku ..
aku BENCI perasaan macam niey ..
Berikan lah aku petunjuk Mu, Ya Allah ..
hanya Pada Mu aku mohon :(

to MY ONLY DEAREST HUBBY ..
abi, umi mintak maaf sbab umi selalu moody ngn abi lately niey ..
umi xnak perasaan niey tapi ia datang sendiri ..
SERBA SALAH SHANGAT at abi ..
sebab abi jadi mangsa umi lepas perasaan niey ..
umi mintak maaf seshangat sayang ..
hurmmmmm ~

itu je ar yg aku nak LUAH an malam niey ..
daaa ~
Assalammualaikum w.b.t :(


wondering ~
wut HAPPEN next !



0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New