PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
niey baru name HILANG AKAL !


Assalammualaikum w.b.t
hyeee peeps !
petang2 niey aku nak share ngn kowang sumthing pasal remaja kite ..
act, semalam kakak aku ade beli Mastika ..
then, baru tadi aku sempat bace ..
kowang nak taw x ape trend remaja skang niey ?
TOREH LENGAN UTK UKIR NAME BF or GF !!!!


haaaa .. camniey ar ! 

adoyai !! memula bace tajuk pown aku da rase ngilu semacam ..
then, aku wat tabah je ar .. then aku bace ..
giler ar .. remaja skang niey sanggup toreh lengan sebab nak ukir nama bf or gf ..
giler ke hape dieowg niey ?
otak dieowg letak kat mane eyh ?
ape yg wat aku t'kejut .. yg wat niey budak sekolah menengah ..
n kebanyakkan bangsa MELAYU .. alahai ~
da ar bangsa melayu, then yg ramai PEREMPUAN !!
giler ke ? buang tebiat ke dieowg niey ?
alamak ai ~ makin menjadi2 ar dieowg niey ..
kalo ikut lumrah dunia ar an ? lelaki lebih AGRESIF kot ..
now, da TERBALIK .. berani mati ar bebudak niey ..
nak kate x pandai, sekolah tinggi tapi ??
ade plak biler Mastika tanye nape wat camtuh ..
die jawab sebab TREND .. ade yg kate, puwas tengok darah ..
alahai ~ dieowg niey vampire ke ? giler ar babe ..
aku pown x berani nak toreh2 lengan niey ..
niey ar jadinye kalo nafsu melampaui akal yg waras ..
sumenye asal boleh je ..
isssshhh .. aku pown BERCINTA gak tp xde ar sampai wat keje camtuh ..
hurmmmm ~ ape ar nak jadi skang niey ..
Dunia hampir sampai ke penghujung ..
kepada individu yg ade hobi pelik camniey ..
better HENTI kan ar ape yg kowang wat tuh .. 
kowang saket2 tapi kowang CONFIRM ke yg kapel kowang tu akan kekal sampai bebila ..
fikir2 kan ar n selamat beramal :)
itu je ar yg aku nak share petang2 niey ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :(



p/s : entry niey sekadar mengingat n umum ..
xde kena mgena ngn mane2 pihak ..
sedih tengok remaja skang niey :(

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New