PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
pelik ??


Assalammualaikum w.b.t
okeyh .. entry niey biar pendek n padat ..
act, aku da lame da rase PELIK !
mesty kowg pown pelik an ?
hahahahahaha !
aku PELIK cz ade sum 1 yg bukan dari LIST membe aku ..
usha blog aku niey ..
he or she, aku x pasty ..
tapi yg penting, insan t'sebut from AMPANG ..
kalo jz tulis Kuala Lumpur ..
no wonder ar an ?
but, ley plak ade yg usha dari Ampang ..
wahhhh .. makin ke 'PELIK' an ..
hahahahahaha !
wondering who's dat person ?
ape barang jadi SILENT READERS an ?
kalo berani, SHOW OFF ar babeh !
ade gue kesah ke ?
dari dok dalam TEMPURUNG n usha senyap2 an ?
y ? NOT BRAVE enough ke ? heee :)
betul ke aku speaking niey ?
kang, tetibe terjadi bahan plak ..
hahahahahahaha !
mayb sebab blog aku HOT kot ~
heeeee :)
ape ar yg aku melalut petang2 niey an ?
nangoi ar ~ heeee :)
okeyh babeh .. daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t ..



p/s : andai kate, dat person tuh m'rupa an musuh aku ..
LANTAK KO AR nak shuke ke x entry niey ..
ADE GUE KESAH SAME LO !!

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New