PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
pembetulan ! :)


Assalammualaikum w.b.t
hyeee bloggers ..
malam niey aku nak betul an sumthing yg patut aku betul an ..
bout entry yg aku BLOCK sum 1 dari FB aku ..
act, aku memang nak BLOCK die ..
cz itu kehendak aku .. aku da sedar segala kesilapan aku ..
aku BUKAN TERPAKSE tapi itu KERELAAN aku sendiri ..
aku nak kowang taw .. act, aku saje je tulis TERPAKSE ..
cz aku taw yg insan tuh akan bace blog aku ..
act, macam jage aty ar kononnye ..
tapi, biler aku fikir an balik .. for wut aku jage aty die an ?
soooo .. aku DECIDE utk terus terang je ar ..
aku taw insan tuh akan usha blog aku ..
n aku x kesah pown ngn ape pown perasaan die ..
aku da malas nak jage aty die .. aku penat nak BERPURA-PURA ngn die ..
itu bukan aku .. sooo .. kalo insan tuh x shuke ngn entry aku kali niey ..
itu hak die .. nak cakap or kutuk aku macam2 ..
sila an ~ aku xde effect pape pown ..
yang penting, aku taw ape yg aku wat .. die belum cukup kenal sape aku ..
itu hak masing2 an ? mayb kowang akan rase aku KEJAM ..
tapi, aku x kesah kowang nak fikir ape pown ..
macam aku cakap tadi .. hak masing2 an ?
sooo .. terpulang ar an ? hahahahahaha !
nak jadi ape lepas niey, jadi ar ..
aku x kesah cz aku taw  masih ade yg sentiase support aku ..
ALLAH, FAMILY, FWEND, MY FIANCEE ..
yg sentiase ade BERSAME aku ..

utk insan tuh :
sory kalo ko rase aku MELAMPAU tapi itu yg ko perlu taw ..
tengs sebab bagi CHANCE kt aku utk kenal sape ko ..
n aku nak ko taw .. ape yg aku cakap at ko selama niey ..
aku TIPU je .. aku saje je nak tengok ko camne orangnye ..
lastly, TENGS 4 EVERYTHING BABEH !
if lepas niey ko rase nak BENCI aku, hak ko ..
lantak ko lah ~ hahahahahahaha :)

adiosa ~
Assalammualaikum w.b.t :)



mood : PUWAS ATY AKU ! hahahaha :)
malas nak TIPU da ~

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New