PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
penat giler ar weyh !!


Assalammualaikum w.b.t 
erlowwww ~~ hyeee all ..
sory cz aku baru je on9 malam niey .. memang rase letih shangat2 ar ..
ari niey keje memang teruk .. harung je ar babe ..
esok da dapat payment utk minggu lepas .. hehehe :)
shangat seronok ..
now, aku dapat kapten baru .. biase ar tuh ..
abg zul x lame lagi nak transfer department .. sedih ar :(
cz aku shuke keje ngn abg zul cz abg zul strict dalam bab2 keje ..
means xde owg ley kelentong die bab keje ar ..
tapi di sebab an die ade problem, so die nak tuka department ..
xpe ar .. bukan xley jumpe langsung an an ? heeee :)
now, aku nak story tentang kapten baru aku tuh ..
so far, memula aku ingat die x okeyh ..
sebab ade sumthing yg wat aku rase die tuh annoying shangat ..
but, last2 da kenal .. kire die okeyh ar .. hehehehe :)
at least, die xde ar terpengaruh ngn staff permanent yg shuke blagak macam kapten tuh ..
hahahahaha !
tengs to abg Hairol cz support kteowg yek ..
hehehehehe :)
itu je ar kot aku nak share ngn kowg ..
daaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New