PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
rindu leee ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee bloggers n readers :)
heeee :) nampaknye .. malam niey , kowg kena ar bace ayat jiwang aku ..
hahahahaha ! da mule da tuh ar an ..
hurmmm .. ntah ar .. tetibe aku rase RINDU BANGAT same die ..
sape plak ? MY DEAREST FIANCEE ar babeh !
sape lagi yg aku nak rindu kalo bukan MY BBYBUSYUK tuh ..
malam niey, aku nak share ngn kowg ..
antara perkara yg wt aku sentiase ingat at die ..
hehehehehe :) xde ar sume aku nak share ..
wahhhh .. da bagi betis, nak peha .. :p


antara perkara or bende yg wt aku makin ingat si die :

1. aku sntiase akan ingat care die jage n care pasal aku ..
cz laen dari yg laen .. kowg xyah ar taw detail shangat :)

2. anything dat he's given to me ..
ex : i Phone, cincin, jam tangan, baju, selendang n macam2 lagi ..
wat aku sentiase ingat at die ..

3. lagu2 yg die selalu nyanyi, bagi at aku ..
kadang2 lagu yg ade kaitan ngn shuweet memory kteowg ..
ex : Kalau Cinta n macam2 lagi .. 
sumenye jiwang2 cz si DIA shangat ROMANTIK !

4. moto die yg ade at luar umah aku tuh ..
heeeee :) sebab die bagi aku moto die tuh ..
cz die x nak aku susah2 jalan g kelas ..
lagipown banyak kenangan antara aku n die ngn moto tuh ..

5. suara die yg manje n cool je ..
wat aku rase tenang n makin sayang at die ..
care die yg shuke dodoikan aku sebelum tido ..
heeee :) makin ar aku ingat at die ..

6. care die appreciate aku .. 
wat aku SHANGAT TERHARU ..
Allah je ar taw perasaan aku at die camne ..

7. care die yg shuke tanye macam2 soalan ..
walaupown die segan .. die akan tetap tanye ..

8. die amek berat tentang segalanye tentang aku ..
even, bende tuh nampak SIMPLE tapi die still amek taw gak ..

9. care die tegur n bagi semangat at aku ..
lembut n cool shangat ..
die pandai pujuk aku ..

10. mata die yg redup tuh wat aku tenang bler aku pandang die ..
aku shuke tatap plus lawan mate ngn die ..
cz die akan cair .. hahahahaha !

itu je ar yg aku nak share ngn kowang ..
xley ar bebanyak .. kang xde special da relationship kteowg ..
heeee :) yg penting .. 
aku SAYANG SHANGAT at tunang aku tuh :)
heeeee :)


okeyh ar babe ..
mate da mule nak ngantok .. my shuweetheart da misscall aku ..
heeee :) tyme tuh 'gayut' ..
take care all ..
daaaaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New