PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
salah ke ?


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
Mownink babeh .. heeee :)
pagi niey aku online n t'nampak status sum 1..
heeee :)
uik .. laaa .. xley add ke insan tuh ?
malam tadi insan tuh da app .. pagi niey tengok die da block aku ..
x kesah pown .. then, t'perasan status sum 1 ..
laaaa .. itu pown nak jadi isu ..
aku taw yg status tuh tuju utk aku ..
cam ar aku bebudak an .. heeee :)
sooo .. no wonder ar insan yg aku add tuh block aku ..
x kesah lorh .. act, bukan aku yg nak add ..
but, tunang aku yg suh add .. dulu da try add tapi da block ..
baru2 niey tengok die unblock kteowg ..
soo .. tunang aku pown suh add .. die kate biar fair n square ar ..
ye ar .. if die ley add kteowg ..
y not, kteowg nak add n kawan ngn insan tuh ..
pelik .. pelik .. if x nak bagi insan tuh app request aku ..
biar je list kteowg dalam blog list tuh ..
as simple as dat ..
ntah ape motit agaknye an da app but lepas tuh block ..
shuke aty kowg ar ..
kteowg okeyh je kot .. open minded ngn kawan ngn sesape ..
nape mesty takut biler aku add insan tuh ?
hurmmmm ~ makin pelik kteowg ar ..
hahahahahaha ! xpe ar .. itu hak kowg ..
u decide .. kteowg follow je ..
kteowg pown da hepy ngn life kteowg ..
ngn kowg pown da hepy ngn life kowg kan ?
sooo .. y must nak wat camtuh ..
aku bukan budak2 .. kowg ley bagi 1001 alasan tp hakikatnye ..
kowang xley tipu diri kowg sendiri ..
fikir2 kan ar .. kteowg okeyh je ..
nak block, remove atau pape je ..
hak individu .. aku bukan jenis yg shuke nak memakse owg laen ..
da cukup besar kan ?
pandai2 ar fikir .. hurmmm ~
okeyh ar .. gtg ..
nak g next klass :)
c u next entry ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

1 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New