PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Shahrul Izwan ♥



Assalammualaikum w.b.t 
hyeee peeps ! :)
hari niey aku xde ar penat tahap gaban but still need sum rest cz esok ari yg bzy ..
xmo story bout keje lorh ..
aku nak story bout sum 1 yg aku penah shuke dulu ..
tyme tuh aku form 2 ..
shuke but x cakap langsung pown ..
heeee :)
kowg mesti excited nak taw sape an an ?


niey ar owgnyee ~~
now, die at Perak .. polis ar kate an ..
name die Shahrul Izwan b Shaharuddin ..
heeeee :)
aku kenal die tyme ade sukan at sekolah aku dulu ..
die dak sekolah laen ar ..
Sekolah Tun Haji Abdul Malik ( STHAM )
kenal pown tyme tuh aku bukak gerai pengawas n jual air ..
act, aku je ar gerai yang bukak .. hahahahaha !
sooo .. da tentu dieowg haus cari gerai aku an ?
soooo .. tyme jual air tuh ar aku kenal ngn die ..
die masuk Bola Baling tyme tuh .. aku jadi tukang sorak je ar .. :p
lepas da abes sukan tyme tuh .. aku pown kemas2 n nak balik ar ..
die ley tahan aku at pintu gate sekolah aku n mintak no phone ..
nak cepat punye pasal .. aku bagi je ar ..
start tuh ar kteowg rapat .. mesej ..
heeee :) tyme tuh aku xde phone sendiri so phone kaklong aku ar jadi mangse :p
then, lame gak kteowg lost contact sampai satu ari aku saje je taip name die dalam FB ..
haaaa ! jumpa pown .. die da ade awek da ~~
x kesah ar sebab aku pown no feeling lorh ..
awek die niey kire kerek ar an ? macam ar bagus shangat ..
aku kena maki sebab kawan baek ngn BF die ..
heeellllooo ! aku kenal BF ko niey sebelum ko kenal die ..
macam da confirm2 ar membe aku nak amek ko jadi bini ! nangoi ~~
x kesah ar .. terus aku x contact membe aku niey ..
cz aku respect relationship dieowg .. xnak ar dieowg gado sebab aku ..
x ke kelakar nak mampos ! hehehehe :)
then, tetibe pagi tadi aku baru sampai temapt keje ..
ade 1 mesej received .. no x kenal but care die cam die kenal aku ..
aku reply n tanye sape .. ye ar .. aku an tuka phone ngn hubby aku ..
no xde ar save dalam sim kad aku ..
last2 die cakap ar yg die shahrul .. die ngadu ngn aku yg awek die tinggalkan die ..
aku pown tanye ar nape .. memula die xmo cakap ..
last2 cakap gak .. heeee :)
die kate yg die terpakse tangguh utk tunang ngn awek die sebab die kena tolong family die dulu ..
n awek die xley time .. awek die marah n tinggalkan die sebab membe aku pentingkan family die dulu ..
laaaa ~~ giler ke hape ? sebab bende tuh je awek die blah !

giler ar minah niey .. da tentu ko owg luar an ?
kalo ko da kawen ngn membe aku, laen ar citer babe ..
then ko sibuk2 nak cakap camtuh apsal eyh ?
ko sape nak tentukan hidup membe aku tuh ..
OVER AR KO NIEY !!
kalo ko nak kate aku over2 marah ko, MEMANG !!
U'RE TOO MACH !!!
dulu sesedap mulut ko je an maki2 aku .. aku xkesah ar ..
macam2 ko gelar aku hanye sebab aku mesej ngn membe aku ..
weyh !! aku ngn die, membe je ar .. yang ko takut shangat apsal ??
ko takut nanti BF ko lari at aku, camtu ??
B MATURED ar buduh !!
aku xde ar heran shangat ngn BF ko tuh .. kteowg membe baek je ar dari sekolah lagi ..
ko bukan maen heboh + gah lagi macam ko da confirm jadi bini membe aku ..
aku malas da nak amek port .. ko x patut wat perangai camtuh ..
ko suh aku jadi matang tapi ko ??
weyh .. fikir ar sikit yg itu da jadi tanggungjawab die utk tolong family die ..
bukan die tabur duit die kat pompuan laen ..
haaaa .. tuh ko ley ar nak bising-bising .
aku xshuke nak carut2kan owg tapi owg yang selalu mintak ..
pelik ar aku ngn ko .. belajar tinggi tapi OTAK CETEK !
baek ko x yah belajar tinggi kalo ko xley nak faham situasi membe aku tuh BEBAL !!
laen kali xyah nak kerek shangat ngn aku ..
ko boleh ar b'lagak ngn aku tapi atas dunia je ar ..
now, ko da kena an ? ALLAH BAGI CASH TAW !
rase an ? ko jangan ingat yg membe aku xley dapat gurl yang lagi chantek + baek daripada ko ..
sory to say ar .. aku tengok ko xde ar lawa mane .. BAJET HOT !
ko saket aty ? tuh ar .. dulu sedap mulut ko je cakap aku GRO, pompuan itu n ini ..
aku xde ar sekejam tuh .. lantak ar kalo ko nak terasa pown ..
pedulik hape aku !!


* kowang nak tengok sape gurl niey ?




niey ar minah tuh ..
Roslina Rasip .. aku agak je ar cz name FB die camtuh .. :p



to Shahrul Izwan ..
saya taw awk sayang an die .. tapi macam saya cakap ..
doa banyak2 n mintak petunjuk daripada Allah ..
insyaAllah, Allah akan bantu kita .. mana taw, die akan berubah okeyh ?
jangan risau cz if u need sum 1 to talk with ..
i'll b there okeyh ?
kita an kawan ..
sadisa indado .. remember ? :)
dun b sad okeyh ~~

okeyh ar .. tu je ar yg aku nak share petang2 niey ..
daaaa ~~
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New