PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
sooooo TIRED !


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeeee reader plus bloggers ..
heeeee :)
malam niey aku nak share ngn kowang bout sepanjang ari niey ar ..
hahahahaha :)
act, aku letih sebenarnya .. :(
PENAT SHANGAT !
keje buzy giler .. part time plak, 2 owg je ..
tyme aku masuk keje je, mesty buzy ..
then, tyme tuh mesty aku je ar salah sowang part time yg setia at situ ..
da ar China Group yg drpd Overseas tuh ley tahan ramai ..
then, nak handle utk b'fast plak ..
x sempat ar rest, terus setting utk lunch plak ..
hahahahaha :)
itu okeyh ar lagi .. tapi yg besh ..
aku n adeq aku jumpe sowg customer yg CEREWET TAHAP GABAN !
sibuk nak suh tuka setting baru ..
cam ar aku letak racun at spoon, fork n knife die ..
taw ar book bilik yg ade CLASS ..
but, agak2 ar an ? kalo was-was je ngn staff at situ ..
check-in je at tempat laen .. hahahahaha :)
then, memula nak warm water .. da bagi .. suh tuka ..
nak cold water plak .. da bagi, tetibe request nak PLAIN WATER !!
adoyai ~ cakap je ar yg ko nak MINERAL WATER !
kan senang .. xde ar kapten aku wat keje banyak kali ..
asyik nak layan kerenah ko je ..
nasib baek ar aku kire baek lagi ar ..
agaknye kalo kena staff laen , silap ari bulan ..
dapat maki ar .. hahahahaha !
tapi, pape pown .. CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT ..
hurmmmm ~
tapi memang ar penat giler ari niey ..
keje pown da macam kebau .. hahahahaaha ! * mlake pure taw :p
tapi, standard ar tuh .. swasta kot ..
memang ar camtuh .. heeee :)
niey pown da rase cam nak DEMAM ..
OMG !!! stay away from me ..
da kena flu da .. asyik sok sek .. sok sek dari tadi ..
BENCI ar ! ahahahahahaha :)
tahan je ar labu oi ~
okeyh ar .. itu je ar yg aku nak share ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New