PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
start a new LIFE :)


Assalammualaikum w.b.t :)
heeee :) malam niey tetibe t'rajin nak update entry memanyak ~
aku punye shuke ar .. blog aku kot :p
act, aku da azam nak mula an hidup yg baru ..
ngn perangai yang serba baru ..
look .. header aku pown baru taw :p
made by myself .. tak sia2 aku simpan sume pixca dalam photobucket ..
safety sket an ? bukan sng2 owg ley hack account tuh ~
shangat hepy :)
aku da janji ngn diri aku plus individu yg b'kaitan ..
aku xkan ulang perangai buruk aku yg lame tuh ..
i pomis ! kowg pegang janji akak taw ..
tengs cz bagi akak d second chance ..
n aku nak mula an life baru ngn hubby aku ..
my DEAREST FIANCEE ..
maklum ar, sejak b'gelar tunangan owg .. aku hepy shangat2 taw ..
Ya Allah, time kasih shangat2 sebab Kau kurniakan insan2 yg sentiase m'hargai aku ..
time kasih, Ya Allah :)
hope hubungan aku ngn mereka sentiase d'berkati Oleh Mu, Ya Allah ..
Amin .. itu je ar yg aku nak share ngn kowg ..
now, i'm happy ..
wif my muchuk2 n all my fwend :)
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)






mood : in.LOVE + BAHAGIA :)




p/s : tengs guys 4 make my   life so hepy :)
appreciate it !

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New