PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
tengs a lot SYG !!


Assalammualaikum w.b.t :)
entry niey khas utk MY BOBO ..
kalo kowg nak taw .. lepas sume niey jadi ..
aku cume trust at my bobo je ..
Allah je ar taw camne perasaan aku ..
n at hubby aku ar tempat aku ngadu + nangesh taw ..
semalam aku story at die abes2 .. da xde sorok2 da ..
puwas aku nangesh ngn hubby aku ..
even dalam phone, but lega shangat2 ..


to Abi ..
syg .. tengs shangat2 sebab abi sentiase ade tyme umi susah + senang ..
time kasih gak sebab sudi dengar sume masalah umi ..
umi akan ikut sume nasihat abi ..
umi akan korban an sume tuh demi masa depan umi n kite okeyh syg ..
umi akan penting an aty umi dari aty owg laen okeyh manje ?
time kasih atas segala nasihat abi ..
umi hrgai sume tuh syg ..
umi akan sentiase cube utk jadi yg tbaek antara kite ..
dugaan tuh akan m'buat an kite jadi lebih matang ..
teng seshangat ye syg ..
love u 4 ever n ever after ..
insyaAllah ..


itu je ar yg aku nak share ..
daaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New