PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
terluka ~


Assalammualaikum w.b.t :(
hyeee readers !
sory .. aku agak moody lately niey ..
aty aku terluka lagi .. hurmmmm ~
ape dose aku sampai aku harus d'perlaku an macam tuh ?
aku da maaf an die tapi ..
nape mesty die masih macam tuh ?
perlukah aku beralah atau terus bertahan ngn ape yg aku ade ?
ape kehendak die sebenarnye ? 
aku buntu .. terlalu buntu ..
hanya Allah tahu ape yg ade dalam aty aku ..
saat aku taip entry niey, air mata aku ..
hurmmmm ~ keep falling ..
nape niey dugaan yg harus aku time ?
aku biar an ape yg owg nak wat kay aku .. aku jage aty owg ..
tapi, aty aku ? ade x insan tuh jage ?
aku bukannye budak2 utk die nafi an ape yg die rase ..
walaupown aku x tanye n die x luah an ..
namun, aku yakin .. kuat aty aku mengiya an sume tuh ..
Ya Allah .. Kau kuat an lah diri aku ..
aku redha andai ini penghujung n pengakhiran sume niey ..
aku redha, Ya Allah ..
andai die akan berhenti wat sume niey bile aku serah an ape yg die nak ..
aku redha, Ya Allah ..
aku redha andai aty aku terluka ..
memang perit utk aku telan sume tuh tapi ..
mungkin tuh jalan yg t'baik ..
Ya Allah, aku mohon agar Kau beri ar petunjuk ..
ape yg harus aku lakukan ..
sebelum kehadirannya, kami cukup bahagia ..
namun, selepas kehadiran die .. nape mesty sume niey terjadi ??
aku jage aty mereka tapi adakah mereka jage aty aku ?
hurmmmm ~ 
wondering wut happen next ..
aku serah an segalanya pada Mu, Ya Allah ..
Kau tahu ape yg t'baik utk ku ..
kadang2 dugaab tuh akan wat kite jadi lebih matang ..
jadi lagi kuat utk hadapi sume tuh n masa akan datang ..

to Sang Tenggiling Raye ..
time kasih atas nasihat tuh .. akak hargainya ..
time kasih sebab sentiase di sisi akak ..
akak akan cube hadapi sume niey ..
insyaAllah .. sumenye akan jadi macam dulu ..
Allah sentiase b'same owg yg benar an dik ?
yes ! aku yakin Allah akan bantu aku ..

to my only fiancee ..
saya nak awk taw yg saya sayang an awk ..
walaupown macam2 dugaan yg kite kena tempuh ..
saya akan tetap sayang n chenta an awk ..
saya akan tetap b'pegang pada janji2 awk ..
awk janji yg hidup mati awk bersama saya ..
saya akan sentiase bersame2 ngn awk ..
time kasih sebab masih sudi sayang pada saya ..
time kasih atas semangat yg awk beri pada saya ..
sume tuh wat saya jadi lebih kuat ..
saya taw, niey bukan kehendak kite ..
lumrah manusia sayang ..
manusia x penah puas ape yg die ade ..
cume satu yg saya minta ..
bersyukur ar ngn ape yg kite ade ..
jangan sampai kite kehilangan sume tuh ..
masa tuh, sumenye da xde guna lagi ..

to dat person ..
saya da maaf an awk ..
tapi saya keliru .. ape kehendak awk sebenarnya ..
saya taw itu perasaan awk n ia bukan urusan saya ..
tapi, cume satu yg saya mintak ..
tolong tepati janji awk n berhenti ar sakit an aty saya ..
awk taw kn hukum meruntuh an masjid owg laen ..
awk .. awk da ade ape yg awk nak ..
saya bukannye budak2 .. saya taw ape yg awk rase ..
saya hormat perasaan awk ..
tapi, tolong ar hormat perasaan saya ..
saya xnak jadi an awk musuh saya ..
saya x shuke nak wat owg jadi musuh saya ..
tapi, kali niey .. tolong hormati perasaan saya ..
nape mesty awk muncul saat die da ade semangat baru ..
saya izinkan awk berkawan ngn die ..
tapi nape niey balasannya ..
walaupown saya x tanye at awk sendiri n awk xluah an pada saya ..
tapi saya perempuan n saya dapat rase an ..
awk nak nyesal, da xde gune ..
sebab awk cari masalah itu ..
saya cukup hormat perasaan awk .. saya jage perasaan awk ..
walaupown hakikatnye aty saya terluka ..
saya biar an aty saya sakit sebab perbuatan awk ..
try put my situation in ur shoes ..
ape perasaan awk kalo saya wat bende yg same ?
saya ngn rela aty maaf an awk ..
hurmmm ~ awk da cukup matang utk fikir ..
kite same2 perempuan tapi tolong ar ..
hormat perasaan owg laen ..
n plizzz respect my privasi ..
itu je yg saya mintak dari awk ..

okeyh ar babe .. itu je yg aku nak share ngn kowg ..
to bloggers, tengs 4 dropping :)
aku akan BW at page kowg ..
tengs babe ..
Assalammualaikum w.b.t ..


p/s : try to calm my self ..
diam an diri lebih baek ..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New